Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Volgens mij is de eerste net goed belicht: rechts zie je dat de lucht net wit wordt. Wat je wel kan doen, is eventueel de donkere partijen een beetje optrekken.
Verder erg knappe kleuren: van oranje naar donkerblauw en een beetje groenachtig van de vonk. Een enorme gelukslag, die vonk. Mocht je die gewild hebben, 't zou niet gelukt zijn.
Tweede is een stuk minder. Standpunt veel minder interessant en voor de kleuren moet je het ook niet doen (veel te oranje).
Ja je gaat vergelijken denk ik. Een hele frisse foto die scherp is en een oranje nachtopname en die kan je eigenlijk niet vergelijken... Groetjes Yoran
Die eerste foto is voor mij gewoon 'wooooow'
Ik zou hem in zwart/wit poster formaat aan mijn muur hangen, moest het de mijne zijn. Ik vind de kleuren wel super maar het zou gewoon beter passen in mijn kamer
Comment