Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Schulensmeer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: SD Schulensmeer

Aangezien ik een gans weekend al ziek ben geweest heb ik nog niet veel kunnen doen... morgen ga ik het terrein nog eens verkennen. Zijn er al mensen die het weerbericht voor zondag al hebben kunnen opsporen ergens??
    of gaan die voorspelling niet zo ver???

Comment

Volgens weeronline : min temp 11°; max temp 17°; wind: ZW 3-4; Zwaarbewolkt met lichte regen en af en toe opklaringen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pcwiet
        Volgens weeronline : min temp 11°; max temp 17°; wind: ZW 3-4; Zwaarbewolkt met lichte regen en af en toe opklaringen.

dat is ne slechte ... die geloven we niet
        ik hoop echt dat het echt wel iets beter wordt dan dat.

Comment

En, gaat de SD nu definitief door? En zo ja, om hoe laat en waar?
          Zondag 23 oktober is ineens héél dichtbij gekomen

Groetjes

Karel
          Is this the real life? Is this just fantasy?
          Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pcwiet
            Update: min temp 8°; max temp 17°; wind: Z 1-2; Half bewolkt

Met zo'n weersomstandigheden zou er best wel wat nevel of mist kunnen hangen...
            Is this the real life? Is this just fantasy?
            Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

Comment

Voor de mensen die het schulensmeer kennen spreken we om 7u30 aan de cafetaria aan de vloot. Best zorgen voor wat laarzen want het zou wel eens aan de modderige kant kunnen zijn. We vertrekken vandaar uit te voet naar de westelijke kant van het meer ( volgens pcwiet 20min. wandelen). Daar is het dan wachten op de eerste zonnestralen. Van zodra de zon te sterk opgekomen is heb je de keuze of je waagt je aan een wandeling rondom het meer of je wandelt mee terug naar de cafetaria, die zou vanaf 9u open zijn. Iedereen is daar vrij in. Ik probeer ook nog vanavond te weten te komen of er kan ontbeten worden.

Voor wie niet weet waar de vloot ligt :

1. Kom je van AKEN/GENK: neem afrit 25 Halen, Diest, Herk-De-Stad, aan de lichten van de afrit draai je naar links richting Halen, je rijd verder tot aan de rode lichten, daar sorteer je links voor en bij de 2de lichten er vlak achter draai je links richting Linkhout,Zelem.Volg deze weg tot aan de eerste rotonde ,op die rotonde draai je naar rechts. Je rijd naar het centrum van linkhout, op een gegeven moment passeer je door een bocht van 90 graden naar links, passeer je de kerk die links van je staat en ben je de kerk voorbij moet je al de rechterkant in het oog houden. Een beetje verder staat een bordje schulensmeer aangegeven. Hier is een grote parking voorzien. Je kan dan de brug oversteken en naar het meer wandelen, het grote gebouw links is waar je moet zijn.

2.kom je van LEUVEN/BRUSSEL : neem afrit 25 Halen, Diest, Herk-De-Stad, beneden aan de rotonde rijd je naar links richting Halen,je rijd verder tot aan de rode lichten, daar sorteer je links voor en bij de 2de lichten er vlak achter draai je links richting Linkhout,Zelem.Volg deze weg tot aan de eerste rotonde ,op die rotonde draai je naar rechts. Je rijd naar het centrum van linkhout, op een gegeven moment passeer je door een bocht van 90 graden naar links, passeer je de kerk die links van je staat en ben je de kerk voorbij moet je al de rechterkant in het oog houden. Een beetje verder staat een bordje schulensmeer aangegeven. Hier is een grote parking voorzien. Je kan dan de brug oversteken en naar het meer wandelen, het grote gebouw links is waar je moet zijn.

Moest je toch verkeerd gereden zijn , don't panic bel me even op mijn nummer kan je altijd krijgen via pm

Comment

Voor de TomTom'ers onder ons is het misschien gemakkelijk een juist adres te hebben

Ik zie nog wel hoe het weer is die dag, mijn vrouw moet 'de vroege' doen die dag dus, als het weer er goed uitziet s'morgens, breng ik haar naar het werk en kom door naar het schulensmeer. Anders draai ik me nog eens goed om in mijn bedje
                Groetjes,
                FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

ik wist da ik iets vergeten was .... De tomtommers

Linkhoutstraat in Linkhout ofwel Zelem

groetjes Bjokke

Comment

Misschien is dit adres nog iets nauwkeuriger voor TT( ik heb zelf geen TT dus kan het niet testen): de parking ligt aan de Zwarte-Brugstraat (Linkhout, deelgemeente van Lummen en zijstraat van de Linkhoutstraat). Gebruik NIET Schansstraat als eindpunt, want beide straten zijn recent éénrichtingsverkeer geworden: Zwarte-Brugstraat om naar de parking te rijden en Schansstraat om de parking te verlaten.
                    Nog iets: het zal daar balkdonker zijn als je aankomt, want geen straatverlichting en geen buitenverlichting aan 't Vloot (ook geen lichtreclames) om de vogels aan het meer niet te verstoren Om dezelfde reden mag je ook maximaal één uur voor zonsopgang in de buurt van het meer komen (Uit het politiereglement: niemand mag zich aan de boorden van het meer bevinden tussen één uur na zonsondergang en één uur voor zonsopgang)

Hier een kaartje uit mijn (oude) Route 66:

Comment

ben vandaag nog eens tot aan het meer geweest om te checken of we een goed uur hebben gekozen om af te spreken. Best zorgen dat je net iets voor 7u30 ter plaatse bent, zodat we stipt om 7u 30 kunnen vertrekken. De wandeling duurt ongeveer 20 min. deze foto is genomen om 7u51, je kan dus zien dat we niet zo heel veel tijd hebben om foto's te maken tussen donker en licht.

Comment

hallo Bjokke

wat zijn de voorspellingen voor morgen ???

Comment

Bjokke is zeker al slapen, maar als ik hier naar buiten kijk, zie ik dat het helder weer is En morgenochtend zal dat nog zo zijn

link

Comment

Hèhè, wacht maar, hier regent het pijpestelen (Wijer Nieuwerkerken) en da's allemaal op weg richting Zelem, dus binnen afzienbare tijd gade gij natte voeten krijgen.

Hopelijk is het morgen mooi weer voor jullie, ik kan er helaas niet bij zijn.

Het amusement
                            Hans.
                            www.rallyandraces.com

Comment

Ik ga vertrekken en ben er klaar voor.
                              Hoop dat het niet regent, ik heb nog niet gekeken.....

Comment

hehe
                                sorry ik kon er niet bij zijn mediache redenen
                                mijne rug zat weer vast

en ik vond nergens een nummer om iemand te verwittigen
                                sorry voor het ongemak
                                groetjes Pam

Comment

Working...
                                X