Blijkbaar is er interesse om de omgeving van het schulensmeer onveilig te maken door de BD'ers. Vandaar dat ik het initiatief wil nemen om er een (kleine)SD van te maken.
Het Schulensmeer ligt in het westen van de Provincie Belgisch Limburg, in de vallei van de Demer. Het is genoemd naar het kerkdorp Schulen dat op de weg ligt tussen Hasselt en Diest.
Het meer wordt ook gevoed door water afkomstig van de Mangelbeek, de Zwarte Beek, Herk, Gete, Velpe en Begijnenbeek. Toen hier in de jaren 1976-1977 zand werd gewonnen voor de aanleg van de autosnelweg E314 ontstond een spaarbekken van 90 ha dat zich uitbreidt tot 150 ha bij grote watertoevloed. Het is het grootste binnenwater van Vlaanderen. In totaal beslaat het broek een oppervlakte van 2.000 ha. Je kan er wandelen, surfen, zeilen, vissen, vogels kijken... (© http://nl.wikipedia.org/wiki/Schulensmeer )
Wat had ik precies in gedachte :
- natuur is heel mooi bij het opkomen van de eerste zonnestralen, mist,
dauw.... lijkt me prachtig om aan het meer foto's te maken.
- het schulensmeer is een uitstekende plaats voor wandelaars ... dus
sportievelingen kunnen een stevige wandeling maken.
- daarna kunnen we eventueel een lekker kopje koffie en voor de
geinteresseerden een ontbijtje nemen in de buurt.
WANNEER : het weer zal een grote rol spelen maar ik heb gekozen om onder voorbehoud ZONDAG 23 OKTOBER 2005 te nemen ( rekening gehouden met een aantal BD'ers die interesse hebben).
Het uur kan ik momenteel ook nog niet meegeven , ik stel voor om nog voor de de zon opkomt al ter plaatse te zijn. (Redelijk vroeg dus).Ik ga proefvindelijk uitzoeken welk uur we best ter plaatse kunnen zijn
HULP is altijd welkom dus laat gerust weten als je zin hebt om mee te helpen
meer info volgt in het verloop van de komende dagen
kandidaten
1.Bjokke
2.Tammie
3.Androsace ( onder voorbehoud)
4.PCwiet ( onder voorbehoud)
5.Paullamb
6.Kazan
7.Lut
8.Drah
9.K@rel
10.Vinstermik
11.PatrickL
12.Jan.brouwers
13.Drummerstaf
14.Hesy
15.Noliko
16.Filmar (onder voorbehoud)
17.Pam
18.Marieke
19.Erwin (onder voorbehoud)
Het Schulensmeer ligt in het westen van de Provincie Belgisch Limburg, in de vallei van de Demer. Het is genoemd naar het kerkdorp Schulen dat op de weg ligt tussen Hasselt en Diest.
Het meer wordt ook gevoed door water afkomstig van de Mangelbeek, de Zwarte Beek, Herk, Gete, Velpe en Begijnenbeek. Toen hier in de jaren 1976-1977 zand werd gewonnen voor de aanleg van de autosnelweg E314 ontstond een spaarbekken van 90 ha dat zich uitbreidt tot 150 ha bij grote watertoevloed. Het is het grootste binnenwater van Vlaanderen. In totaal beslaat het broek een oppervlakte van 2.000 ha. Je kan er wandelen, surfen, zeilen, vissen, vogels kijken... (© http://nl.wikipedia.org/wiki/Schulensmeer )
Wat had ik precies in gedachte :
- natuur is heel mooi bij het opkomen van de eerste zonnestralen, mist,
dauw.... lijkt me prachtig om aan het meer foto's te maken.
- het schulensmeer is een uitstekende plaats voor wandelaars ... dus
sportievelingen kunnen een stevige wandeling maken.
- daarna kunnen we eventueel een lekker kopje koffie en voor de
geinteresseerden een ontbijtje nemen in de buurt.
WANNEER : het weer zal een grote rol spelen maar ik heb gekozen om onder voorbehoud ZONDAG 23 OKTOBER 2005 te nemen ( rekening gehouden met een aantal BD'ers die interesse hebben).
Het uur kan ik momenteel ook nog niet meegeven , ik stel voor om nog voor de de zon opkomt al ter plaatse te zijn. (Redelijk vroeg dus).Ik ga proefvindelijk uitzoeken welk uur we best ter plaatse kunnen zijn

HULP is altijd welkom dus laat gerust weten als je zin hebt om mee te helpen
meer info volgt in het verloop van de komende dagen
kandidaten
1.Bjokke
2.Tammie
3.Androsace ( onder voorbehoud)
4.PCwiet ( onder voorbehoud)
5.Paullamb
6.Kazan
7.Lut
8.Drah
9.K@rel