Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD yerseke - toen alles nog rustig was

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: SD yerseke - toen alles nog rustig was

Zo een ND filter zorgt inderdaad voor mooiere foto's als er o.a. bewegend water in voor komt.
    Knap reeksje.

mvg
    Marc
    Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
    M.v.g. Marc

Comment

Met die lange sluitertijd heb je waarschijnlijk wel een paar zeehonden gemist Dirk .
      Petje af hoor voor jouw volharding tijdens de SD's, zo ook deze, je moet er toch maar staan hé, zo vroeg op de dag .
      Maar het vroege opstaan werd hier zeker beloond, vind ze heel mooi en die mooie zonsopgang, daar gaan we nog wel eens voor terug .
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Zijn we van u gewoon hé Dirk zo vroeg van de partij. Ik had er graag bij geweest, maar ja die operatie hé moet ook herstellen.

Een zeer mooie reeks met je filter en vooral die laatste is een pareltje. Vroeg uit de veren loont echt hé
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

en hoe meer ik deze zie, hoe meer

dat het maar rap vrijdagnamiddag is, kan ik ook beginnen leren! spelen met m'n nd
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
          X