Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
3 hele aparte van elkaar die mooi de verschillen weeggeven van onze avond Foto 2 heeft mijn absolute voorkeur Erik. Mooi weergegeven hoe je vanuit je standpunt van rechts naar links schuin omhoog loopt. Tis dat ik het ken natuurlijk
De Suikerrui is helemaal opnieuw geherstructureerd en is nu een wandelstraat geworden. Hierdoor loopt het daar schuin omhoog en het standbeeld geeft het effect dat het voorover helt. Dat bedoelde ik dus.
2de was nog sterker geweest zijn als de torenspits iets meer ruimte gehad bovenin en onderin net iets minder, maar da's op details vitten. Straf werk beertje!
ik geef je gelijk sonja, had het aan kunnen passen en wat dat beeld betreft, ik denk toch niet dat hij scheef staat in werkelijkheid? Ik kan het me eerlijk gezegd niet herinneren, Ik weet ook even niet meer waar ik hem op heb rechtgezet. Ik denk op de muur van het witte gebouw
ik geef je gelijk sonja, had het aan kunnen passen en wat dat beeld betreft, ik denk toch niet dat hij scheef staat in werkelijkheid? Ik kan het me eerlijk gezegd niet herinneren, Ik weet ook even niet meer waar ik hem op heb rechtgezet. Ik denk op de muur van het witte gebouw
Denk dat je hem rechtgezet hebt op de serre van de horecazaak Maar het loopt ook schuin linksop daaro..
Comment