Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

antwerpen deel 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • antwerpen deel 2

    Dit is mijn tweede en laatse rijtje uit de serie Antwerpen in het donker.






    bezoek www.hoffoto.nl eens voor meer foto's

  • #2
    Re: antwerpen deel 2

    3 hele aparte van elkaar die mooi de verschillen weeggeven van onze avond Foto 2 heeft mijn absolute voorkeur Erik. Mooi weergegeven hoe je vanuit je standpunt van rechts naar links schuin omhoog loopt. Tis dat ik het ken natuurlijk

    Comment


    • #3
      Re: antwerpen deel 2

      Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht
      ...... Foto 2 heeft mijn absolute voorkeur Erik. Mooi weergegeven hoe je vanuit je standpunt van rechts naar links schuin omhoog loopt.
      hoe zo..?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: antwerpen deel 2

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        hoe zo..?
        grt,bouk.
        De Suikerrui is helemaal opnieuw geherstructureerd en is nu een wandelstraat geworden. Hierdoor loopt het daar schuin omhoog en het standbeeld geeft het effect dat het voorover helt. Dat bedoelde ik dus.
        Last edited by Guest4; 27 september 2012, 16:36.

        Comment


        • #5
          Re: antwerpen deel 2

          2de was nog sterker geweest zijn als de torenspits iets meer ruimte gehad bovenin en onderin net iets minder, maar da's op details vitten. Straf werk beertje!
          Webstek in opbouw

          Comment


          • #6
            Re: antwerpen deel 2

            ik geef je gelijk sonja, had het aan kunnen passen en wat dat beeld betreft, ik denk toch niet dat hij scheef staat in werkelijkheid? Ik kan het me eerlijk gezegd niet herinneren, Ik weet ook even niet meer waar ik hem op heb rechtgezet. Ik denk op de muur van het witte gebouw
            bezoek www.hoffoto.nl eens voor meer foto's

            Comment


            • #7
              Re: antwerpen deel 2

              Oorspronkelijk geplaatst door beer78 Bekijk bericht
              ik geef je gelijk sonja, had het aan kunnen passen en wat dat beeld betreft, ik denk toch niet dat hij scheef staat in werkelijkheid? Ik kan het me eerlijk gezegd niet herinneren, Ik weet ook even niet meer waar ik hem op heb rechtgezet. Ik denk op de muur van het witte gebouw
              Denk dat je hem rechtgezet hebt op de serre van de horecazaak Maar het loopt ook schuin linksop daaro..

              Comment

              Working...
              X