Ik ben een beginner in de wereld van de landschaps, graag onderbouwde comments AUB! Dank!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
SD 25-8 Grote meren : poging tot landschapjes I
Collapse
X
-
-
Re: SD 25-8 Grote meren : poging tot landschapjes I
heel mooie opnamen.
voorkeur...ja.
1-2-3.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Sonja,
Zoals ze no geplaatst zijn gaat mijn voorkeur uit naar 1 en 3, waarvan nr 1 mijn echte voorkeur geniet.
Ik denk wel bij foto 1 dat deze nog sterker zou zijn als je de onderste strook (het lichtkleurige gras) weg zou snijden tot op de plaats waar aan de rechter zijde de Rhodo's starten.
Foto 2 vind ik heel mooi, maar spijtig ontbrak het zonnetje om frissere kleurtjes te krijgen.
Ik stel weeral vast dat in zo'n prachtig natuurgebied ondeskundigen bezig geweest zijn met het verminken van bomen. ( duidelijk te zien aan de vrij recente snoeiwonden aan de prachtige beuken in foto 1 )
En dan maar klagen in de pers dat het bomenbestand er slecht aan toe is.
Comment
-
[/QUOTE]Ik stel weeral vast dat in zo'n prachtig natuurgebied ondeskundigen bezig geweest zijn met het verminken van bomen.[/QUOTE]
Hmmm...Vanwaar deze zogenaamde deskundige kijk op snoeiwerk?Dringt het wel tot u door dat beuken enkel mogen worden gesnoeid onder de kruin of enkel bovenkruinse ondertakken? Een beukenstam kan namelijk geen direct zonlicht verdragen en kan daardoor verbranden en afsterven. Daarom worden beuken in lanen meestal ook dicht op elkaar gezet, snappie? Hier zijn namelijk deskundigen en ervaren beheerders aan de slag geweest. De wond is afgestreken met een wondbehandelingsmiddel. En er wordt hier in de pers niet geklaagd, mss bij u?
Last edited by Guest4; 30 augustus 2012, 18:14.
Comment
-
Mooie foto's Sonja!Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
Our English website: www.kaichitravel.com
Breng eens een bezoekje aan Siberie!
Comment
-
Comment