Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
kamer en senaat
Collapse
X
-
-
Re: kamer en senaat
Lijkt me inderdaad een knap staaltje belichting. En als het een HDR is, dan zie ik het alvast niet.
Comment
-
Linda, ik vraag me echt af hoe je dat geflikt hebt ? Ik heb je toch niet met een flits zien lopen om bij te flitsen ???
Inderdaad, als het een HDR is, is het een heel subtiele.Mvg,David
[SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams
Comment
-
't is inderdaad een hdr uit 3 opnames, het was ook mijn bedoeling van dit heel subtiel te doen ... daar kruipt toch wat tijd in als je niet vertrouwd bent met deze techniek
die 3/4 buste daar twijfelde ik ook aan maar vermits het hoofd er volledig op staat heb ik die buste er bij gelaten, met die hoeken van die muren geeft dat toch een beetje diepte aan het raam ...
de versie hier komt wel iets lichter over (vooral op het raam) dan de full jpg versie op men pc
bedankt voor jullie reactie
Comment
-
-
Inderdaad een hele subtiele HDRMisschien had je je statief dan toch beter iets naar rechts geschoven om de buste volledig mee in de foto op te nemen?
Comment
-
toch wel een mooie
proficiat met je verjaardag vandaagGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichttoch wel een mooie
proficiat met je verjaardag vandaag
groetjes linda
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtJe kan 'm, ter gelegenheid van je verjaardag, alsnog recht zetten.
Proficiat.
rechtzetten ..op de mm ... zal eens zien
Comment
Comment