Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD/AV Kasteel Den Brandt II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SD/AV Kasteel Den Brandt II

Ik hoorde dat Tom de zoomtechniek toepaste voor enkele van zijn avondfoto's, en omdat ik dat zelf vroeger ook al geprobeerd had met minder tot de verbeelding sprekende onderwerpen, wou ik het met het kasteel zeker ook nog eens proberen. Continue zoom door de hele belichting van 8s

De gids waarvan ik maar enkele flarden heb opgevangen

De gevel van de woning Guiette van Le Corbusier

MVG,

Re: SD/AV Kasteel Den Brandt II

Wondermooi:
    1. Tijdens 8s blijven zoomen?!? Ik heb me ooit aan dergelijke foto's gewaagd in het Hallerbos, maar met een veel kortere sluitertijd (1/30). Jouw foto is bijna abstract. Heerlijk om te zien.
    2. Erg mooi portret.
    3. Zeer vreemd camerastandpunt (recht omhoog?), maar de kleuren en de compo zijn fantastisch.

Van dergelijke foto's kan ik nog veel leren.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Frank, alweer een mooie serie. De derde met een speciaal camera standpunt, mooi. De eerste is ook iets speciaal.
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Dienen gids weet blijkbaar van geen ophouden
        mvg,
        Ludo V.

Comment

aja, continue blijven zoomen dan krijg je inderdaad iets abstract maar je kan toch nog zien dat het een gebouw is, vandaar je opmerking " de mijne is meer psycho...."
          de volgende keer meer jezelf beheersen hé
          ludo de gids wist effectief niet van ophouden, babbelen dat die kon

Comment

Mooie reeks Frank

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
            De gids waarvan ik maar enkele flarden heb opgevangen
            ....
            De gevel van de woning Guiette van Le Corbusier
            Je had beter wel geluisterd want jou prachtige gevel is niet het "Le Corbusier" huis.
            Die van jou is het stekje van Demeulemeester, het lelijke witte betonnen blok ernaast was van Le Corbusier

Comment

Hele knappe serie...
              Tja, die gids hé... je hebt 'm er op z'n typische wijze opgezet, heel erg herkenbaar voor wie hem bezig zag...

Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
              Je had beter wel geluisterd want jou prachtige gevel is niet het "Le Corbusier" huis.
              Die van jou is het stekje van Demeulemeester, het lelijke witte betonnen blok ernaast was van Le Corbusier
              En om helemaal de puntjes op de i te zetten, dit gebouw heet ' uitbreiding woning Guiette' gerealiseerd door Georges Baines in 1993.
              Grtz, Tigra-Boy
              ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

Bedankt voor de reacties

Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                aja, continue blijven zoomen dan krijg je inderdaad iets abstract maar je kan toch nog zien dat het een gebouw is, vandaar je opmerking " de mijne is meer psycho...." de volgende keer meer jezelf beheersen hé
                Ik zal mijn best doen... Maar ik denk dat 't toch naar meer smaakt

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                Wondermooi:
                1. Tijdens 8s blijven zoomen?!? Ik heb me ooit aan dergelijke foto's gewaagd in het Hallerbos, maar met een veel kortere sluitertijd (1/30). Jouw foto is bijna abstract. Heerlijk om te zien.
                2. Erg mooi portret.
                3. Zeer vreemd camerastandpunt (recht omhoog?), maar de kleuren en de compo zijn fantastisch.

Van dergelijke foto's kan ik nog veel leren.
                Wees gerust, ik moet zelf ook nog heel veel leren

Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                Je had beter wel geluisterd
                Dat hoor ik wel meer mensen zeggen

MVG,

Comment

Working...
                X