Ik heb hier intussen al zoveel mooie en sommige bijna professionele foto's gezien dat ik degene die ik gemaakt heb nauwelijks durf tonen. Mijn vrouw en ik hebben ons fantastisch geamuseerd, vaak dezelfde onderwerpen gefotografeerd, en toch met totaal verschillende foto's thuisgekomen. Veel nabewerken doen we nog niet, deels omdat ik PS nog niet zo onder de knie heb, deels ook omdat ik persoonlijk (en ik denk mijn vrouw ook) eigenlijk "puur natuur" verkiezen. Wat niet wil zeggen dat een correcte crop en een beetje contrastverhoging, of opscherping soms wonderen kunnen doen. Dus als er iemand suggesties heeft om mijn bijdrage hier te verbeteren, dan hoor ik het graag.
Een laatste, kleine opmerking: dit was de eerste keer dat ik een Powershot G9 "een goede beurt" gaf. Over enkele weken gaan we naar Londen, en wil ik liever dit toestelletje meenemen, dan mijn 350D en een aantal zware lensen.
(van deze laatste heb ik intussen al veel mooiere foto's hier op het forum gezien )
Een laatste, kleine opmerking: dit was de eerste keer dat ik een Powershot G9 "een goede beurt" gaf. Over enkele weken gaan we naar Londen, en wil ik liever dit toestelletje meenemen, dan mijn 350D en een aantal zware lensen.
(van deze laatste heb ik intussen al veel mooiere foto's hier op het forum gezien )
Comment