Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
OK, dat stukje van je alias (doen alsof je een D3 hebt...) willen we wel geloven, maar dan blijft nog de mysterie van het exacte tijdstip. Een zaak voor Witze?
OK, dat stukje van je alias (doen alsof je een D3 hebt...) willen we wel geloven, maar dan blijft nog de mysterie van het exacte tijdstip. Een zaak voor Witze?
De klok van de camera zal dan waarschijnlijk een uur fout staan...Aangezien ik zelf zo goed als nooit de inhoud van een EXIF bekijk , is dat voor mij niet direct een probleem.
Ik zal het morgen eens nakijken
"I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "
Comment