Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
volg lightyear van mij mag er ook wat minder saturatie zijn, moeilijke mensen die bd'ers hé
enne hoe je de foto van de tennisbal genomen hebt daar hebben we hier ook al kunnen van genieten
volg lightyear van mij mag er ook wat minder saturatie zijn, moeilijke mensen die bd'ers hé
Die foto heb ik RAW gefotografeerd, is uitsluitend RAW geconverteerd, een beetje USM toegepast en WB-correctie (een beetje minder geel gemaakt)... Die lucht kwam zo uit op de foto...
"I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "
Van de eerste foto zagen we de "making off" reeds. Heel leuk dat je deze nu erbij post Zou reuze interessant zijn, om van meer foto's de "making off" te zien Leer ik (als beginner) veel van bij!
Die foto heb ik RAW gefotografeerd, is uitsluitend RAW geconverteerd, een beetje USM toegepast en WB-correctie (een beetje minder geel gemaakt)... Die lucht kwam zo uit op de foto...
heb het niet zozeer over dat blauweuurluchtje mij lijkt het gras nogal "fris fel groen" zal dan waarschijnlijk door de wb-correctie zijn
enne hoe je de foto van de tennisbal genomen hebt daar hebben we hier ook al kunnen van genieten
Volgens mij heb ik een foto van Sugar languit op het beton, genomen op hetzelfde moment, tenminste als Sugar toegeeft dat de klok van zijn D3 een uur ernaast zit!
Volgens mij heb ik een foto van Sugar languit op het beton, genomen op hetzelfde moment, tenminste als Sugar toegeeft dat de klok van zijn D3 een uur ernaast zit!
Comment