Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

AV De Brandt/ Middelheim

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• AV De Brandt/ Middelheim

Tennisbal

Eén van de knapste kunstwerken uit het Middelheim IMHO

Avondimpressie van het kasteel
    Last edited by sugar; 5 oktober 2008, 15:57.
    "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Re: AV De Brandt/ Middelheim

Je laatste is heel mooi, al vind ik 'm toch een tikje teveel contrast bevatten ...
    Albums : http://fotografiepeterderycke.be
    Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

Comment

volg lightyear van mij mag er ook wat minder saturatie zijn, moeilijke mensen die bd'ers hé
      enne hoe je de foto van de tennisbal genomen hebt daar hebben we hier ook al kunnen van genieten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lightyear Bekijk bericht
        Je laatste is heel mooi, al vind ik 'm toch een tikje teveel contrast bevatten ...
        Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
        volg lightyear van mij mag er ook wat minder saturatie zijn, moeilijke mensen die bd'ers hé
        Die foto heb ik RAW gefotografeerd, is uitsluitend RAW geconverteerd, een beetje USM toegepast en WB-correctie (een beetje minder geel gemaakt)... Die lucht kwam zo uit op de foto...
        "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Van de eerste foto zagen we de "making off" reeds. Heel leuk dat je deze nu erbij post Zou reuze interessant zijn, om van meer foto's de "making off" te zien Leer ik (als beginner) veel van bij!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk bericht
            Die foto heb ik RAW gefotografeerd, is uitsluitend RAW geconverteerd, een beetje USM toegepast en WB-correctie (een beetje minder geel gemaakt)... Die lucht kwam zo uit op de foto...
            heb het niet zozeer over dat blauweuurluchtje mij lijkt het gras nogal "fris fel groen" zal dan waarschijnlijk door de wb-correctie zijn

Comment

mooie reeks Die speciale glazenwand hebben wij gemist in het Middelheim
              Groetjes Vicky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                enne hoe je de foto van de tennisbal genomen hebt daar hebben we hier ook al kunnen van genieten
                Volgens mij heb ik een foto van Sugar languit op het beton, genomen op hetzelfde moment, tenminste als Sugar toegeeft dat de klok van zijn D3 een uur ernaast zit!
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Die tennisbal komt mij bekend voor .

Mooie reeks!!
                  Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                    Volgens mij heb ik een foto van Sugar languit op het beton, genomen op hetzelfde moment, tenminste als Sugar toegeeft dat de klok van zijn D3 een uur ernaast zit!
                    Hij heeft een D700

Inderdaad een prachtig kunstwerk, die muur

Comment

Apparte serie vooral die tennisbal in ontbinding knap
                      mvg,
                      Ludo V.

Comment

Heb je in 't kasteel een gordijntje open geschoven?
                        Ik wist niet dat die binnentrap zo goed zichtbaar was op 't late uur.

Comment

Hele mooie met voorkeur voor de dieptewerking van de eerste

MVG,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                            Hij heeft een D700

Inderdaad een prachtig kunstwerk, die muur
                            Dat wil-ie ons wel doen geloven, maar mijn EXIF-reader (Reveal for Mac) zegt:

Dus da's toch die D3 die volgens de Jacques te winnen was?!?

En hij is er duidelijk een uur naast, want op dat moment waren wij alweer door de poort opnieuw onderweg naar Den Brandt.
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

3 mooie
                              Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
                              Mijn foto's
                              Mijn blogje

Comment

Working...
                              X