Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Cap Gris Nez & Blanc Nez: modelfotografie (compleet album = online!)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Cap Gris Nez & Blanc Nez: modelfotografie (compleet album = online!)

    Het was een heel leuke dag, en ik heb er ook nog wat mooie foto's aan overgehouden.

    Een paar foto's van het model dat de aandacht trok van een heleboel fotografen, ik heb de 100-400 eens gebruikt voor modelfotografie:
    (Ik mag er hier maar drie laten zien, ik heb er nog meer,
    die komen wel in het Fotopic-album.)







    Ik zal proberen om morgen het complete album online te krijgen.
    Om het hier wat overzichtelijk te houden ga in dit forumdeel geen heleboel nieuwe topics opstarten, misschien heb ik er nog wel een paar die goed genoeg zijn om bij landschappen of dieren te laten zien.

    Ondertussen staat het hele album online op www.barthuysmans.fotopic.net .
    (Met wat vertraging, want er was een klein probleem bij Fotopic.)
    Last edited by Black B@ndit; 26 mei 2008, 15:53.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

  • #2
    Re: SD Cap Gris Nez & Blanc Nez: modelfotografie.

    Je eerste vind ik zeer geslaagd.

    Achter die bunker lagen ook nog enkele modellekens
    't Was een meer dan geslaagde onderneming van Devid & Skitch

    Comment


    • #3
      Re: SD Cap Gris Nez & Blanc Nez: modelfotografie.

      'k Wil nu ook een wel 100-400
      Toffe foto's Black B@ndit. Vooral die eerste =

      Groetjes
      Skitch
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Verstraete)

      Comment


      • #4
        Re: SD Cap Gris Nez & Blanc Nez: modelfotografie (compleet album = online!)

        Mooie reeks van dit "SDtopmodel" . Eerste vind ik ook de beste.

        Comment


        • #5
          Re: SD Cap Gris Nez & Blanc Nez: modelfotografie (compleet album = online!)

          Met veel plezier gekeken naar je album.
          Prachtig werk !

          Comment


          • #6
            Re: SD Cap Gris Nez & Blanc Nez: modelfotografie (compleet album = online!)

            prachtig werk
            mooi album met plezier bezien
            mvg rohnny
            ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
            *BD1034BE

            Comment


            • #7
              Re: SD Cap Gris Nez & Blanc Nez: modelfotografie (compleet album = online!)

              Een album om van te genieten en... na te genieten. Heerlijk.
              Toffe serie met de Jack-Russel, en die paarden...
              En tussendoor nog een modellen shoot en bikini shoot.
              O.T. : Weet je dat er op het ogenblik dat er zo'n 30 tal lenzen op dat meisje, met zwart kleedje, gericht waren er een Fransman op me afkwam en vroeg : Wie is die speciale persoon, en is ze heel bekend?
              Nu wel.

              Groetjes
              Skitch
              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Verstraete)

              Comment


              • #8
                Re: SD Cap Gris Nez & Blanc Nez: modelfotografie (compleet album = online!)

                schoooon, en ik heb da nie gedurfd...
                Mooie album!

                Comment


                • #9
                  Re: SD Cap Gris Nez & Blanc Nez: modelfotografie (compleet album = online!)

                  Inderdaad, mooie foto's.
                  En weeral wat bijgeleerd. En SD staat vanaf nu blijkbaar voor Schone Dame
                  Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

                  Comment


                  • #10
                    Re: SD Cap Gris Nez & Blanc Nez: modelfotografie (compleet album = online!)

                    Je kan het duidelijk zien dat het een prachtige dag was.
                    Je album is een plezier om naar te kijken.

                    Patrick
                    BD0694BE
                    http://pdeco.fotopic.net

                    Comment


                    • #11
                      Re: SD Cap Gris Nez & Blanc Nez: modelfotografie (compleet album = online!)

                      Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                      Een album om van te genieten en... na te genieten. Heerlijk.
                      Toffe serie met de Jack-Russel, en die paarden...
                      En tussendoor nog een modellen shoot en bikini shoot.
                      Als ik van zo ver moet komen, dan leg ik alles vast wat er voor de lens komt.

                      Voor de meisjes in bikini heb ik nog snel de 10-20 moeten wisselen voor de 100-400. Hoeveel keer ik lenzen gewisseld heb, dat weet ik niet, maar volgende keer breng ik waarschijnlijk toch een tweede body mee. Daarmee had ik nog een paar foto's kunnen maken die ik nu gemist heb (omdat er net de verkeerde lens op de camera zat).

                      De Jack-Russel is ook een braaf fotomodelletje. De paarden heb ik van grote afstand vastgelegd op 400mm, en ik heb ze nog wat moeten bijsnijden (de lens was dus niet lang genoeg).



                      Bedankt voor de reacties.

                      Ik ben benieuwd naar de andere albums omdat iedereen toch weer een andere kijk heeft op hetzelfde onderwerp.
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: SD Cap Gris Nez & Blanc Nez: modelfotografie (compleet album = online!)

                        Heel mooi resultaat van ons modelleke en tevens prachtige reeks

                        devid
                        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                        IMac/IPad/Mac Air 
                        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                        Comment


                        • #13
                          Re: SD Cap Gris Nez & Blanc Nez: modelfotografie (compleet album = online!)

                          mooie serie en album Bart zie nu wat ik toen niet kon zien wegens de rustpauze die ik voor mezelf ingelast had

                          Comment


                          • #14
                            Re: SD Cap Gris Nez & Blanc Nez: modelfotografie (compleet album = online!)

                            Leuke reeks. De reactie van het modelleke op de volledige BD-crew was goddelijk... Van je album heb ik genoten...
                            BD0910BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: SD Cap Gris Nez & Blanc Nez: modelfotografie (compleet album = online!)

                              Mooi album !!!
                              Had graag meegegaan, maar voel me er nog te veel "amateur" voor

                              Comment

                              Working...
                              X