Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Cap Gris Nez & Blanc Nez: modelfotografie (compleet album = online!)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: SD Cap Gris Nez & Blanc Nez: modelfotografie (compleet album = online!)

    Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk bericht
    Had graag meegegaan, maar voel me er nog te veel "amateur" voor
    De beste manier om wat bij te leren over fotografie, is op pad gaan met fotografen die meer ervaring hebben.

    Op een SD kan je altijd wel aan iemand raad vragen.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #17
      Re: SD Cap Gris Nez & Blanc Nez: modelfotografie (compleet album = online!)

      Knap modelleke en foto's + album
      Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

      Comment


      • #18
        Re: SD Cap Gris Nez & Blanc Nez: modelfotografie (compleet album = online!)

        Dacht nog wel dat deze zouden opduiken
        Ik heb genoten van je album!
        StijnDeGrauwe.be

        Comment


        • #19
          Re: SD Cap Gris Nez & Blanc Nez: modelfotografie (compleet album = online!)

          Goed werk, Bart. Wat op de website staat is ook nog meer dan de moeite waard .
          Grtz,
          Dany

          Comment


          • #20
            Re: SD Cap Gris Nez & Blanc Nez: modelfotografie (compleet album = online!)

            Mooie foto's hier alsook op je eigen webstek, zeker de moeite om ze eens allemaal door te nemen.
            Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards

            Comment


            • #21
              Re: SD Cap Gris Nez & Blanc Nez: modelfotografie (compleet album = online!)

              Mooie site met een massa foto's, het meest zijn me bijgebleven: de paarden op het strand, de mus met het brood en de vlinder, of mot.

              Groetjes Yquem
              DE GUSTIBUS ET COLORIBUS NON EST DISPUTANDUM
              D 300 met Nikkorlenzen ; 70-200 VR(2.8) ; 50(1.8); 17-55(2.8);macro 105 VR(2.8) ;TC-17
              BD0941BE website: www.fotoplezier.be

              Comment

              Working...
              X