Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Vlindertuin - Zwin

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SD Vlindertuin - Zwin

Oké ik doe ook een gok... de eerste drie zijn de best geslaagde (?) van de vlindertuin... de vogeltjes worden momenteel nog aan mijn (veel te) kritisch oog onderworpen.

[IMG][/IMG]

[IMG][/IMG]

Klaar voor jullie commentaar ....

(Enne... tot welk formaat moet/mag je kiezen in Imageshack ? Ik koos voor 640x480... )
    Canon 40D - Lenzen : Canon 70-200 2.8 - Sigma 18-200mm OS f3.5-5.6 - Sigma Macro 50mm f2.8

Re: SD Vlindertuin - Zwin

Mooie reeks, waarbij nr 2 als uitschieter

Comment

Mooi, maar ik zou de foto's nog hier en daar iets croppen, zodat de vlinder meer aandacht krijgt.
      Da's natuurlijk persoonlijke voorkeur.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Mooie reeksje
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Mooie reeks, en ik volg de commentaar van Nete. De tweede kan een best bijgesneden worden om de aandacht van de achtergrondkleuren weg te nemen en meer naar de vlinder te leiden. De laatste is dan weer iets te donker naar mijn aanvoelen.

MVG,

Comment

zeker niet slecht Koekje, maar ik volg ook :gerust wat bijsnijden en mag iets lichter
            mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
            D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Drie mooie, voor iemand die zichzelf een beginner noemt, maar misschien het licht inderdaad een tandje bijsteken.

Comment

ik sluit me aan bij m'n voorgangers.
                vooral blijven schieten is de boodschap
                Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC
                http://gallery.atsharp.com

Comment

Helemaal eens met jullie commentaar, vooral het licht.... daar heb ik nog (oefen)werk aan.
                  Flits liet het gisteren ook totaal afweten, nochtans nieuwe batterijtjes... enfin...maar ik ben al vreet content dat jullie content zijn
                  Canon 40D - Lenzen : Canon 70-200 2.8 - Sigma 18-200mm OS f3.5-5.6 - Sigma Macro 50mm f2.8

Comment

Working...
                  X