Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
3 mooie met voorkeur voor de vlinder en de hele kleine DOF, de HDR en de pano van de groep op de Zwinvlakte Alleen heb ik de indruk dat de horizon een beetje scheef staat bij die laatste
ik heb ook een voorkeur voor die vlinder, die staat er zeer goed op, mooie DOF!
al vind ik die andere 2 zeker niet mis, geven een mooi beeld van onze dag gisteren.
nogmaals bedankt voor de goede organisatie, ik heb ervan genoten!
Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC http://gallery.atsharp.com
Comment