Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Drie bekende beelden Lut met bij de eerste de uitbreiding van de Kaailopers . De laatste als het meest bekend en waarbij mijn wederhelft wel best tevreden is met het resultaat.
Het was inderdaad een aangename dag die we s'avonds mochten afsluiten met gezellig tafelen.
't Is babbelen of fotokes maken. Samen lukt me niet zo goed.
Al bij al heb ik 33 foto's gemaakt. En voor 22€ een leuke babbel gehad. Bij de dokter kost het meer. En van James krijgen we toch ook nog iets terug.
Lut, die 1ste is gewoon prachtig
( Je zou deze bvb in een wedstrijd kunnen gebruiken, lege tekstballonnen boven Ludo V. en Celle plaatsen en dan aan iedereen vragen er een grappige tekst in te schrijven )
Lut, die 1ste is gewoon prachtig
( Je zou deze bvb in een wedstrijd kunnen gebruiken, lege tekstballonnen boven Ludo V. en Celle plaatsen en dan aan iedereen vragen er een grappige tekst in te schrijven )
En voor de winnaar een D300 (we blijven menselijk he )
Comment