Dank je wel voor 't gezelschap bij deze prettige boottocht
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mensen & modellen in Temse
Collapse
X
-
-
Re: Mensen & modellen in Temse
Drie bekende beelden Lut met bij de eerste de uitbreiding van de Kaailopers . De laatste als het meest bekend en waarbij mijn wederhelft wel best tevreden is met het resultaat.
Het was inderdaad een aangename dag die we s'avonds mochten afsluiten met gezellig tafelen.
Comment
-
Leuke portretjes Lut !!
Je hebt dan toch ook nog gefotografeerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lightyear Bekijk berichtJe hebt dan toch ook nog gefotografeerd
Een zeer geslaagde reeks trouwens Lut
Comment
-
't Is babbelen of fotokes maken. Samen lukt me niet zo goed.
Al bij al heb ik 33 foto's gemaakt. En voor 22€ een leuke babbel gehad. Bij de dokter kost het meer. En van James krijgen we toch ook nog iets terug.
Comment
-
-
Mooi reekske Lut.
Bij die eerste zou ik die twee "vreemde gasten" effe wegklonen.
Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk berichtOei die mevrouw met sigaret ziet er een strenge uitLast edited by jan.brouwers; 28 augustus 2007, 04:21.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk berichtMooi reekske Lut.
Bij die eerste zou ik die twee "vreemde gasten" effe wegklonen.
....misschien hing daar egens een bordje waarop stond dat roken daar verboden was.
Want die ander twee, zijn mss wel clownen, maar met geen enkel progje weg te clonenmvg,
Ludo V.
Comment
-
Lut, die 1ste is gewoon prachtig
( Je zou deze bvb in een wedstrijd kunnen gebruiken, lege tekstballonnen boven Ludo V. en Celle plaatsen en dan aan iedereen vragen er een grappige tekst in te schrijven )BD0723BE
Comment
-
-
De eerste, I love itVriendelijke groeten van Pyper
(Ik maak elke dag de mooiste foto, ik krijg ze echter nooit uit mijn toestel)
Comment
-
Wat leuk dat je famillie van me in beeld brengt, de 2de kaailoper van links (met de pot in de hand) is famillie van meEos 400D / EFs 18-55mm / EF-S 55-250mm F4-5.6 IS / 50mm f1.8 II / 28-135 f3.5-5.6 IS USM |
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk berichtLut, die 1ste is gewoon prachtig
( Je zou deze bvb in een wedstrijd kunnen gebruiken, lege tekstballonnen boven Ludo V. en Celle plaatsen en dan aan iedereen vragen er een grappige tekst in te schrijven )
Comment
Comment