Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wil je mij ook op de lijst zetten, wel onder voorbehoud. 30 juni is prima.
Ik wacht eerst je def. programma af, en dan beslis ik.
Voor het vrouwtje in elk geval geen probleem dat de solden beginnen
Word er een deelnemerlijst gemaakt...? Kan er best inkomen dat je met een limiet zal zitten, om elkander niet van de daken te duwen? Maar er blijkt dus heel veel interesse voor te zijn.
Zit er schot in de zaak i.v.m. deze SD?
Er is een lijst, maar die staat ergens op pag. 2 van de thread ..
FF : zou je die lijst + je programma op kop kunnen zetten, dat maakt het wat makkelijker om volgen !
Word er een deelnemerlijst gemaakt...? Kan er best inkomen dat je met een limiet zal zitten, om elkander niet van de daken te duwen? Maar er blijkt dus heel veel interesse voor te zijn.
Zit er schot in de zaak i.v.m. deze SD?
Tot nu toe hebben we alleen Crowne Plaza om op te gaan. Provinciehuis heb ik gisteren nog eens gemaild, en dat ga ik direct met AXA en De Goede Woning ook doen.
Ik maak wel even een andere thread aan, zodat de moderators er een sticky van kunnen maken.
Comment