Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Herhaling: op het Provinciehuis en Crowne Plaza konden we met Skyscrapercity ook op het dak, dus het zal nu ook wel lukken
We hebben al behoorlijk wat kandidaten. Overmorgen zal ik eens een voorstel voor de datum uitpuzzelen, en dan kan ik deze thread ook op Skyscrapercity openen.
Gisteren ben ik met Open Wervendag bovenop Silvertoptoren 1 geweest (dak), en op de derde verdieping van toren 2.
Om ook die toren te kunnen regelen voor de meeting moet ik De Goede Woning, de beheerder, contacteren. Dat ga ik dus ook doen
1. -ƒƒ- : niet 9-18 juli; niet 27 augustus-...
2. seppuku
3. JePe
4. sugar
5. ajuin
6. CaHoR : augustus
7. vanquisher
8. otof : juli; niet 6-19 augustus
9. Janus : 4-5 augustus
10. FilMar
11. Roland Cuypers
12. alainD
13. linda16093 : niet 1,7 juli
14. Eefke : niet 1,7-8 juli; niet 4-5 augustus
15. jurgen1981
16. mark w.
17. James71
18. Svenmichiels
19. jansegers ivo : 30 juni-1 juli; niet 3-4 augustus
20. y0ze
21. Laurens
22. vanslycken : niet 7-8 juli
23. StevenVH
24. s. goovy
25. Wim76
26. PierreVanHoof : 4-5 augustus
27. zunoel
28. Spanjaart
Wat er overblijft:
30 juni
21 juli
22 juli
28 juli
29 juli
Kunnen jullie op deze data? Ik wil even langs hier polsen, daarna zal ik wel pollen
voor mij zijn alle opgegeven data geschikt (tot nu toe)
maar 21 juli is een feestdag -ff- denk dus niet dat je zomaar in de gebouwen zal kunnen
en anderzijds is het eind juli al een halfuur vroeger donker dan eind juni, misschien interessant om rekening mee te houden
hieronder een link met de uren:
Comment