Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wat er overblijft:
30 juni
21 juli
22 juli
28 juli
29 juli
Is er de 21e vuurwerk in Antwerpen en zo ja, kunnen wij dit vanop een hoog gebouw zien?
James, ik denk dat die vuurwerkfotografie in Dinant niet echt haalbaar is als SD, als ze pas beginnen rond 23h, kan men pas rond middernacht aanzetten naar huis, ik denk niet dat er velen naar uitkijken om om 2-3h 's nachts thuis te komen... En om nu een SD te organiseren met overnachting... Laat ons eerst het jongerenweekend afwachten
James, ik denk dat die vuurwerkfotografie in Dinant niet echt haalbaar is als SD, als ze pas beginnen rond 23h, kan men pas rond middernacht aanzetten naar huis, ik denk niet dat er velen naar uitkijken om om 2-3h 's nachts thuis te komen... En om nu een SD te organiseren met overnachting... Laat ons eerst het jongerenweekend afwachten
Dat is inderdaad niet metteen realiseerbaar vrees ik.
Had wel leuk geweest...een volgende keer misschien
Success met je jongerenweekend
30 juni: OK
21 juli: niet
22 juli: niet
28 juli: OK
29 juli: OK
Groeten,
Mark
http://markwijnants.zenfolio.com/
Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'
Ik vrees ook voor James dat het 30 juni wordt. Straks zal ik onze gebouwen contacteren.
(PC is helemaal naar de kl*, start zelfs niet meer op, en met dit verlengd weekend ben ik uiteraard niet veel op school)
Comment