Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Inderdaad een fijn zwart lijntje rond de foto zou een heel verbetering geven.
Ik heb dat kadertje ook overwogen, maar voor mij deed het afbereuk aan het gevoel van ruimte, nu lijkt er een soort oneindigheid te ontstaan en ik denk met kadertje is net die oneindigheid afgebakend en dus geen oneindigheid meer.
Een mooie foto! Mooi hoe het spoor steeds verder de foto inloopt....Het scheef zetten vind ik persoonlijk minder (de zee loopt zo leeg en dat vind ik niet zo geslaagd!)
Grtz,Fabienne
Kijk om je heen en je zal zien dat de mooiste dingen gratis zijn.
BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame! http://Fabke.fotopic.net
Ik heb dat kadertje ook overwogen, maar voor mij deed het afbereuk aan het gevoel van ruimte, nu lijkt er een soort oneindigheid te ontstaan en ik denk met kadertje is net die oneindigheid afgebakend en dus geen oneindigheid meer.
Dan zou ik bovenaan dat grijs lijntje (dat er nu staat) toch weggelaten hebben
Knappe foto!
De foto creeert een atmosfeer waar ik wel van houd. Compositorisch vind ik het sterk dat je op een geslaagde manier van traditionele regels hebt kunnen afwijken.
Inhoudelijk heb ik het niet zo heel makkelijk met de foto. De voetsporen zijn geen enkelvoudige voetsporen, hoewel er slechts 1 persoon in beeld is. Iemand is heel bewust in de voetsporen van iemand anders getreden, maar ik heb zelfs de indruk (maar ik ben er niet zeker van) dat de voetsporen in 2 verschillende richtingen lopen.
Hoe dan ook, voor mij een bijzonder geslaagde opname.
Ik heb er om de vergelijking te kunnen maken toch maar even een grijs kadertje rondgezet. Misschien is het beter???
Maar je hebt toch het grijs lijntje bovenaan (tussen foto en kader) laten staan. Dat breekt m.i. toch de oneindigheid die je wou bereiken ? Het lijntje staat trouwens enkel bovenaan en niet aan de zijkanten ???
Maar je hebt toch het grijs lijntje bovenaan (tussen foto en kader) laten staan. Dat breekt m.i. toch de oneindigheid die je wou bereiken ? Het lijntje staat trouwens enkel bovenaan en niet aan de zijkanten ???
Ik zie op mijn scherm niet wat jij ziet denk ik, want ik zie geen grijs lijntje tussen foto en kader. Tenzij je het stukje zee bedoelt wat nog net te zien is en ook grijs is???
Zeer knappe foto, de compositie en omzetting naar z/w zijn zeer goed geslaagd! Ook heel goed gebruik gemaakt van scherptediepte.
In beide versies zie ik ook een dunne (1 pixel) grijze lijn tussen de lucht en de kader. Tussen de witte kader en de foto zelf zou ik toch ook overwegen om een zwart lijntje van 1 pixel breed of zo te zetten, ik denk toch dat dat beter zou werken dan de kader zoals hij nu is.
Comment