Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een vreemde eend in de bijt.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Een vreemde eend in de bijt.

Vanochtend tijdens mijn wandeling (met de Smartphone) genomen, ik had hem weer eens meegenomen.
    Met je gewone macrolens krijg je uiteraard een rustigere BG, maar ik vind dat de vreemde eenden nu ook genoeg opvallen en in het oog springen.

Rob,
    Last edited by natuurfreak; 16 juni 2025, 16:58.

De korenbloemenversie is zeer mooi ! Vanmorgen en gisteren ook dergelijke beelden geschoten moest bijna zoeken naar de juiste knopjes ...
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      De korenbloemenversie is zeer mooi ! Vanmorgen en gisteren ook dergelijke beelden geschoten moest bijna zoeken naar de juiste knopjes ...
      Thanks Frans
      Ik moet ook nog wat knoppen uitvinden. Zoals ik het doe.... Als ik mijn camera open op de smartphone dan kan ik voor 'meer' kiezen, daar heb ik bij de instellingen voor RAW gekozen, formaat 16:9 en 3.3 vergroting. Hij stelt automatisch scherp hoewel ik daar nog wel aan moet wennen, het lukt niet altijd zoals ik het hebben wil. De smartphone slaat de foto dan op als DNG (is een type RAW bestand) die haal ik dan in Photoshop Elements binnen zodat ik nog wat kan sleutelen.
      Als ik klaar ben verklein ik mijn foto niet en sla het op als jpg, die ik upload het naar flickr.

Hoop jouw foto's ook weer eens te zien...

Rob,

Comment

De korenbloemen vind ik machtig mooi
        grt
        Gerrit

Comment

Mooie tweede.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Thanks Gerrit en Bouk...

Rob,

Comment

Working...
            X