Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zicht op Aubel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Zicht op Aubel

Tweemaal zicht op Aubel in de Voerstreek.
    Bij alle twee heb ik een lichte twijfel, de eerste is misschien wat te centraal van opbouw en in de tweede is het licht misschien net toch wat te uitgebrand.

.
    I put the sexy in dyslexia

mochten de beelden door mij gemaakt zijn: zou ik het eerste geslaagd vinden, vooral wegens het door lopen van het gras aan de voeten naar het einder en wegens de wijze waarop de zon door het gebladerte komt kijken. Bij het tweede beeld vind ik de voorgrond wat te donker en komt de zon te overvloedig kijken. Ik vind het beeld mooier als ik bovenaan wat inkort.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

De eerste is zeker niet slecht, er zitten met het gras leidende lijnen en daardoor mooie diepte. Spijtig dat de zon uitgebrand is.
      De tweede vind ik de voorgrond te donker

Groetjes,
      Patric

http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Beide toch wel mooi!
        Geyst

Comment

Mijn voorkeur gaat naar de eerste. De schaduwgedeelten komen beter tot hun recht. De zon in de tweede foto is te nadrukkelijk aanwezig. Prachtige streek overigens.

Comment

Beide knap - toch een voorkeur voor de eerste wegens iets meer zichtbare glooiing in het terrein vanuit de compo
            mijn website : klik

Comment

#1 vind ik een prachtige plaat met een mooie doorkijk
              #2 vind ik creatief gedaan met die zonnestralen

Rob,

Comment

Fan van 1 alhoewel 2 ook zeer mooi is. Ik vind ze beide zeer geslaagd.

Comment

De eerste trekt me het meeste aan. Toch een bemerking, kies zelf uw foto en post er eentje. De mindere trekt het geheel automatisch naar beneden.

Comment

Working...
                  X