Ik heb geen zin om een flickr account of zo te openen, maar het resultaat van Patrick is nog te geel. Wie mij een pb stuurt met zijn mailadres wil ik wel een mail terugsturen met het resultaat dat ik bekomen heb met gewoon met het pipetje op de sneeuw te klikken.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sneeuw, ijs en water...
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk berichtIk heb geen zin om een flickr account of zo te openen, maar het resultaat van Patrick is nog te geel. Wie mij een pb stuurt met zijn mailadres wil ik wel een mail terugsturen met het resultaat dat ik bekomen heb met gewoon met het pipetje op de sneeuw te klikken.nikon coolpix s9100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk berichtIk heb geen zin om een flickr account of zo te openen, maar het resultaat van Patrick is nog te geel. Wie mij een pb stuurt met zijn mailadres wil ik wel een mail terugsturen met het resultaat dat ik bekomen heb met gewoon met het pipetje op de sneeuw te klikken.
Als ik de foto naar mijn scherm zet Eddy ,dan zou hij er voor mij zo uitzien , je hoeft daar niet mee akkoord te gaan ,maar zo komt hij hij voor mij prima over en het verschil is echt groot ,ik heb zeker rekening gehouden met de inval van de zon , nu moet ik even op de reactie van anderen wachten ,want op jou scherm zal dit waarschijnlijk niet goed overkomen
Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met TapatalkLast edited by bopatje; 13 januari 2025, 18:37.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
Eerlijk gezegd denk ik dat jullie de inval van de zon vergeten... verbeter me indien verkeerd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk berichtIk weet niet om hoe laat jij deze foto genomen hebt, maar zelfs in het zgn gouden uurtje is de sneeuw nooit geel.
nikon coolpix s9100
Comment
-
hieronder foto opnieuw opgeladen ... vanaf het raw bestand enkel op de pipet ...foto werd genomen rond 16 h en de "ondergaande" stond rechts
Comment
-
-
hieronder foto opnieuw opgeladen ... vanaf het raw bestand enkel op de pipet ...foto werd genomen rond 16 h en de "ondergaande" stond rechts
Nikon D3300 - Nikon D7200
Comment
-
Comment
Comment