Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

La Hoegne

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• La Hoegne

Mooi riviertje

(Best ff doorklikken)

Mvg kurt

Mooi met die gekleurde blaadjes vooraan waarna de rivier je mooi meeneemt naar achter waar het licht heel mooi is , ook de sluitertijd vind ik goed gekozen waardoor er een zekere rust in het beeld heerst ,knap

Comment

Ken je de bovenste parking van la hoegne ( waar je over die stenen brug moet ) ?
      Als je daar stroom af gaat heb je het mooiste deel met allemaal mooie watervallen.
      Ik zeg dit omdat de meeste mensen de onderste parking kiezen en het minst mooie deel van la hoegne te zien krijgen.
      Mooie kleuren in de foto.
      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Knap beeld ! terwijl ik zo kijk denk ik dat hier eenvierkant beeld met de extra ruimte naar waar het water naartoe vloeit ook zeer mooi zou zijn
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
          Ken je de bovenste parking van la hoegne ( waar je over die stenen brug moet ) ?
          Als je daar stroom af gaat heb je het mooiste deel met allemaal mooie watervallen.
          Ik zeg dit omdat de meeste mensen de onderste parking kiezen en het minst mooie deel van la hoegne te zien krijgen.
          Dank voor deze tip Lieven ,zelf ben ik er nog nooit geweest ,maar deze tip hou ik achter de hand voor wie weet ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
            Knap beeld ! terwijl ik zo kijk denk ik dat hier eenvierkant beeld met de extra ruimte naar waar het water naartoe vloeit ook zeer mooi zou zijn
            Deze tip vind ik zeker het uitproberen waard

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
              Ik heb me toen op de parkeerplaats geparkeerd waarvoor je eerst over een soort van weg met een 10-tal cm water moest rijden. En dan stroomopwaarts de wandeling ingezet. Volgend jaar is stroomafwaarts gaan dan .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht

Dank voor deze tip Lieven ,zelf ben ik er nog nooit geweest ,maar deze tip hou ik achter de hand voor wie weet ...
                Een goede tip is ook om vroeg te gaan! Ik was er om 7 uur en was er een hele tijd alleen ( om 5 uur vertrokken). Tot een uur of elf er een massa mensen aankwam. Niet normaal .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                  Een vierkante versie heb ik ook .

mvg kurt

Comment

Mooi hoor.

Comment

Working...
                    X