Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Mooi met die gekleurde blaadjes vooraan waarna de rivier je mooi meeneemt naar achter waar het licht heel mooi is , ook de sluitertijd vind ik goed gekozen waardoor er een zekere rust in het beeld heerst ,knap
Ken je de bovenste parking van la hoegne ( waar je over die stenen brug moet ) ?
Als je daar stroom af gaat heb je het mooiste deel met allemaal mooie watervallen.
Ik zeg dit omdat de meeste mensen de onderste parking kiezen en het minst mooie deel van la hoegne te zien krijgen.
Mooie kleuren in de foto.
Ken je de bovenste parking van la hoegne ( waar je over die stenen brug moet ) ?
Als je daar stroom af gaat heb je het mooiste deel met allemaal mooie watervallen.
Ik zeg dit omdat de meeste mensen de onderste parking kiezen en het minst mooie deel van la hoegne te zien krijgen.
Dank voor deze tip Lieven ,zelf ben ik er nog nooit geweest ,maar deze tip hou ik achter de hand voor wie weet ...
Ik heb me toen op de parkeerplaats geparkeerd waarvoor je eerst over een soort van weg met een 10-tal cm water moest rijden. En dan stroomopwaarts de wandeling ingezet. Volgend jaar is stroomafwaarts gaan dan .
Dank voor deze tip Lieven ,zelf ben ik er nog nooit geweest ,maar deze tip hou ik achter de hand voor wie weet ...
Een goede tip is ook om vroeg te gaan! Ik was er om 7 uur en was er een hele tijd alleen ( om 5 uur vertrokken). Tot een uur of elf er een massa mensen aankwam. Niet normaal .
Comment