Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oostende beach

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Oostende beach

Een mooie avond in Oostende

Canon EOS R6 - EF 24-70mm f/2.8L II USM - Canon EF 50mm f1.4 USM - EF 85mm f/1.2 II L USM - EF 100mm f2.8 MACRO USM - Canon EF 100-400mm f4.5-5.6 L IS USM

leuk, maar lijktr me nogal helder om de stempel "avond"in de titel te krijgen
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Goed en over nagedacht.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
        leuk, maar lijktr me nogal helder om de stempel "avond"in de titel te krijgen
        Dank je wel voor jouw reactie.
        Het was nochtans een half uurtje voor zonsondergang.
        Ook in de bewerking werd de belichting niet fel opgeblazen.
        De sluitertijd hing rond de seconde.
        Canon EOS R6 - EF 24-70mm f/2.8L II USM - Canon EF 50mm f1.4 USM - EF 85mm f/1.2 II L USM - EF 100mm f2.8 MACRO USM - Canon EF 100-400mm f4.5-5.6 L IS USM

Comment

Foto genomen van op de pier, geeft een andere beeld dan een "gewoon" strandzicht.
          De betonnen blokken op de voorgrond en de mooie "bocht" van de zee, resulteren in een goede compo
          Piet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PiDiGi Bekijk bericht
            Foto genomen van op de pier, geeft een andere beeld dan een "gewoon" strandzicht.
            De betonnen blokken op de voorgrond en de mooie "bocht" van de zee, resulteren in een goede compo
            bedankt voor de mooie woorden, ik zou het niet beter kunnen omschrijven

Comment

Mooie eerlijke foto ,mooi afgewerkt en zacht gehouden ,de blokken vooraan zijn een mooie inleiding (al zouden ze iets minder mogen mijn gevoel ) maar de wolken zijn heel mooi met zachte avondkleuren die aanwezig zijn ,ook staan de gebouwen mooi recht ,en een fijne compo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                Mooie eerlijke foto ,mooi afgewerkt en zacht gehouden ,de blokken vooraan zijn een mooie inleiding (al zouden ze iets minder mogen mijn gevoel ) maar de wolken zijn heel mooi met zachte avondkleuren die aanwezig zijn ,ook staan de gebouwen mooi recht ,en een fijne compo
                Hartelijk bedankt voor jouw uitgebreid en eerlijk commentaar!

Comment

Working...
                X