Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Canon EOS R6 - EF 24-70mm f/2.8L II USM - Canon EF 50mm f1.4 USM - EF 85mm f/1.2 II L USM - EF 100mm f2.8 MACRO USM - Canon EF 100-400mm f4.5-5.6 L IS USM
leuk, maar lijktr me nogal helder om de stempel "avond"in de titel te krijgen
Dank je wel voor jouw reactie.
Het was nochtans een half uurtje voor zonsondergang.
Ook in de bewerking werd de belichting niet fel opgeblazen.
De sluitertijd hing rond de seconde.
Canon EOS R6 - EF 24-70mm f/2.8L II USM - Canon EF 50mm f1.4 USM - EF 85mm f/1.2 II L USM - EF 100mm f2.8 MACRO USM - Canon EF 100-400mm f4.5-5.6 L IS USM
Foto genomen van op de pier, geeft een andere beeld dan een "gewoon" strandzicht.
De betonnen blokken op de voorgrond en de mooie "bocht" van de zee, resulteren in een goede compo
Foto genomen van op de pier, geeft een andere beeld dan een "gewoon" strandzicht.
De betonnen blokken op de voorgrond en de mooie "bocht" van de zee, resulteren in een goede compo
bedankt voor de mooie woorden, ik zou het niet beter kunnen omschrijven
Mooie eerlijke foto ,mooi afgewerkt en zacht gehouden ,de blokken vooraan zijn een mooie inleiding (al zouden ze iets minder mogen mijn gevoel ) maar de wolken zijn heel mooi met zachte avondkleuren die aanwezig zijn ,ook staan de gebouwen mooi recht ,en een fijne compo
Mooie eerlijke foto ,mooi afgewerkt en zacht gehouden ,de blokken vooraan zijn een mooie inleiding (al zouden ze iets minder mogen mijn gevoel ) maar de wolken zijn heel mooi met zachte avondkleuren die aanwezig zijn ,ook staan de gebouwen mooi recht ,en een fijne compo
Hartelijk bedankt voor jouw uitgebreid en eerlijk commentaar!
Comment