Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Road to ?
Collapse
X
-
-
Knappe dronefoto met mooi kleurverloop in het water!
Met welke drone is deze genomen?
groeten,
RihoNikon Z6 II & D500 + Nikon 24-70mm + Nikon 28-300mm + Nikon 70-200mm 2.8 VRII + Sigma 180mm macro 1:1 f3.5 APO EX DG HSM + SB900
Drone piloot A2/A3 met DJI Mavic 2 Pro
-
Oorspronkelijk geplaatst door Riho Bekijk berichtKnappe dronefoto met mooi kleurverloop in het water!
Met welke drone is deze genomen?
groeten,
Riho
- Likes 1
Comment
-
aantrekkelijk beeld! Mooie kleurvariaties en de vraag die blijft hangen: waar naartoe?mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtHeel mooi gedaan ,al had ik liever nog een stuk brug meer gezien ,wat de compo tengoede zou komen ,maar toch knap hoor !
Groetjes,
RihoNikon Z6 II & D500 + Nikon 24-70mm + Nikon 28-300mm + Nikon 70-200mm 2.8 VRII + Sigma 180mm macro 1:1 f3.5 APO EX DG HSM + SB900
Drone piloot A2/A3 met DJI Mavic 2 Pro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Riho Bekijk bericht
Ik vermoed dat de drone al ongeveer op de maximaal toelaatbare hoogte van 120 meter zal gevlogen hebben.
Groetjes,
Riho
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door areon Bekijk bericht
Hoi dit klopt helemaal max altitude was bereikt , helaas heb ik nog geen wide lens voor mijn drone.Nikon D3300 - Nikon D7200
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ChristopheC Bekijk bericht
Als je hoger wil gaan moet je op de terril opstijgen. Hij ziet dan het punt van opstijgen als 0m en stopt nog altijd op de limiet van 120m alleen is dit dan 50m hoger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door areon Bekijk bericht
Hier stond ik reeds opNikon D3300 - Nikon D7200
Comment
-
Proficiat met je HOF , mooie plaat!Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.
Comment
Comment