Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wind in de zeilen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wind in de zeilen

Zon en wind, moet zalig zijn op die boot

mooi beeld

Comment

Heel mooi beeld ,goed standpunt ,mooi met die schaduwen
      Ik zie wel wat bewerkingssporen rond de zeilen ,ik vermoed wat verdonkerd ?
      Last edited by bopatje; 1 november 2024, 10:12.

Comment

Staat mooi in beeld, misschien de schuivertjes een klein tikkeltje terugtrekken, gewoonlijk raak ja dan meteen de bewerkingssporen kwijt die nu zichtbaar zijn rond de boot
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Mooi beeld, bewerkingssporen zijn reeds vermeld...

Comment

Mooie kleuren
            grt
            Gerrit

Comment

Dubbele Post

Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk

Comment

Mooi beeld, maar aan de Na-bewerking kan nog wel iets verbeterd worden.
                Piet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PiDiGi Bekijk bericht
                  Mooi beeld, maar aan de Na-bewerking kan nog wel iets verbeterd worden.
                  Graag suggesties

Comment

De boot lijkt er achteraf bijgeplakt?
                    Canon EOS R6 - EF 24-70mm f/2.8L II USM - Canon EF 50mm f1.4 USM - EF 85mm f/1.2 II L USM - EF 100mm f2.8 MACRO USM - Canon EF 100-400mm f4.5-5.6 L IS USM

Comment

De bewerking is erover,zie bv de zwarte schijn rond de boot. In verband met de compositie zou ik het strand er integraal afdoen. Less is more.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MmmmMysterious Bekijk bericht
                        De boot lijkt er achteraf bijgeplakt?
                        Ik durfde het eigenlijk niet zeggen omdat ik twijfelde ,maar ik heb eens verder opzoekwerk gedaan . Ik zal gewoon een vraag stellen zonder beschuldiging , ik kan helemaal verkeerd zijn dus daarom als het niet zo mijn excuses , maar is die boot erin gezet met artificiële​ intelligentie ? de reden dat ik dit vraag is de bewerkingssporen errond , ook iedere zeilboot heeft een nummer en in vele gevallen ook een naam en ook zijn de zeilen niet gekreukt (wat ik heel typisch terugvind in AI , ook die typische strepen op de zijkant komt in AI heel veel voor , ik zie ook geen schijn in het water . Zit ik verkeerd welgemeende sorry , en ik zal je antwoord ook als eerlijk beschouwen
                        Ik heb niets tegen bewerkingen hoor , tegenwoordig zal het lastig worden om bepaalde foto's te geloven met de komst van AI . Als dat zo is zou ik vooral graag hebben dat het vooraf eerlijk vermeld wordt . Anders is er niets meer te geloven wat fotografie betreft .

Ik spreek ook van ondervinding , ik heb ong dezelfde vraag gehad over een foto , ik heb toen moeten bewijzen met de RAW file dat hun bewering niet klopte
                        Last edited by bopatje; 1 november 2024, 20:56.

Comment

De boot is et niet ingeplakt, maar wel is de lucht bewerkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door atir Bekijk bericht
                            De boot is et niet ingeplakt, maar wel is de lucht bewerkt.
                            Andere achtergrond bedoel je?

Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk

Comment

Ik denk ook wel dat er een andere lucht ingeplakt is.
                              De laatste tijd is er zoveel mogelijk met software dat fotografie niet meer leuk is. Klikken met de muis of met de camera, het is een wereld van verschil !
                              Efkes off topic
                              AI helpt mijn hobby naar de kl..., ik krijg haast dagelijks uitnodigingen voor allerlei pruts-webinars, die gasten moeten geld verdienen aan het versneld om zeep helpen van fotografie ...
                              Sorry dat ik hier mijn ei gelegd heb.
                              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
                              X