Oorspronkelijk geplaatst door Rudy M.
Bekijk bericht
Voor mij dan liever een extra gewicht erbij en alles verder naar de axiale as brengen.
Maar dat is mijn idee uiteraard en dat komt nog uit mijn vroegere job om het momentum zo laag mogelijk te houden bij bepaalde installaties.
Ja die harmoniq drives is wel ideaal voor vakantie of te gebruiken op verplaatsing, doch betere guiding geven ze absoluut niet, en eerder zelfs meer onstabiliteit, logisch uiteraard.
Maar voor verplaatsing niks beter dan een strainwave uiteraard, leuk voor erbij maar niet als eerste montering voor mij.
Ja ik gebruik al vanaf deze uitkwam StarXterminator maar wel de versie voor Photoshop, het verschil met Starnet++ is heel erg duidelijk, StarX doet veel beter werk.
In eerste plaats veel grondiger maar ook sneller vind ik.
Alle andere tools van RC Astro had ik al eens aangeschaft toen ze net uitkwamen, kwestie van alle aankopen qua software wat te spreiden hé, ge kent da wel
Het voordeel van de RC Astro tools is dat je ze eenmaal hebt aangekocht je ze zowel in Photoshop als in PI kan gebruiken.
Degene die ik nu gebruik in Photoshop zijn Starshrink, NoiseXterminator en StarXterminator, maar heb ook al BlurXterminator aangeschaft in het verleden al kan ik deze nog niet gebruiken, valt minder op daarna hé
Dus nu enkel nog PI aanschaffen en weer wat nieuws te leren dan, al werkt SIRIl met veel dezelfde benamingen als PI en daar kan ik redelijk goed mee overweg.
Zoals ik zei is het voor mij vooral om doen om BlurX te kunnen gebruiken, al het andere gaat heel goed, velen geloven zelfs niet dat ik mijn foto's afwerk zonder PI
grts
Sieg
Comment