Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ninglinspo

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Proficiat met je HoF!

Comment

Dank u wel. Wegens ziekte zie ik het nu pas. Weeral goed voor de motivatie en hop naar volgende uitdagingen.

Comment

Kan aan mijn scherm liggen, denk van niet eigenlijk, maar de laatste tijd worden er wel duidelijk te veel verscherpte foto's te zien.
        Het groen op de bomen, en elders, lijkt mij heel vreemd.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Kan aan mijn scherm liggen, denk van niet eigenlijk, maar de laatste tijd worden er wel duidelijk te veel verscherpte foto's te zien.
          Het groen op de bomen, en elders, lijkt mij heel vreemd.
          Het ligt niet aan uw scherm Luc ,ik zie hier juist hetzelfde ,raar dat niemand dit ziet of een opmerking op heeft ,ik had het nochtans ook vermeld in mijn commentaar . Het is nochtans geen kritiek maar een punt waar de fotograaf mee rekening kan houden . Ik ben altijd eerlijk in mijn reacties met de bedoeling te helpen ,maar daardoor krijg ik ook meer en meer het deksel op mijn neus ,velen van die mensen willen zelfs niet meer reageren op mijn foto's ,zijn ze kwaad of wa ?

Comment

Zelf had ik graag eens begrepen hoe één foto bij het wekelijks massaal aanbod in het Hof komt. Wat zijn de voorwaarden, hebben kijkgeschiedenis en commentaren een invloed, hoe perfect moet een foto zijn...
            misschien is met de jaren de kijk op een foto een beetje gaan veranderen en moeten we mee met de hedendaagse nieuwe inzichten, stilstaan roest.
            Alvast mijn respect voor al diegene die achter de schermen BD recht houden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jancarbon Bekijk bericht
              Zelf had ik graag eens begrepen hoe één foto bij het wekelijks massaal aanbod in het Hof komt. Wat zijn de voorwaarden, hebben kijkgeschiedenis en commentaren een invloed, hoe perfect moet een foto zijn...
              misschien is met de jaren de kijk op een foto een beetje gaan veranderen en moeten we mee met de hedendaagse nieuwe inzichten, stilstaan roest.
              Alvast mijn respect voor al diegene die achter de schermen BD recht houden.
              Zeker niet van wakker liggen, de HOF toont niet altijd de mooiste foto's, de laatste tijd is het zelfs meer een lukrake keuze waarbij heel veel mensen de wenkbrauwen fronsen.
              regelmatig zie je er foto's instaan met een slechte beeldkwaliteit, zelfs onscherpe foto's en/of scheve horizon, dat doet een mens toch nadenken over de keuzes die gemaakt worden ...
              Niettegenstaande er ook pareltjes in terecht komen uiteraard.
              Wat wel leuk is aan de HOF dat is dat je dan opeens foto's ziet voorbijkomen die je anders zou gemist hebben ...

In ieder geval ben je beter af met commentaren van mede fotografen die verstand hebben van fotografie dan een plaatsje in de HOF te krijgen
              Iedereen die hier iets op of aanmerkt bedoelt dit opbouwend, dus daar ben je dus zeker meer mee geholpen

grts
              Sieg
              Last edited by Sieg; 21 maart 2024, 00:49.
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Mooi contrastrijk beeld, bovenaan een goed stuk dat nietszeggend is eraf, tot iets boven het hekje en onderaan een klein beetje. Zo houd je een zeer mooie pano eraan over.

Comment

Uitproberen dan maar:
                  afwerking met overvloeiing nd10 by Jan Berckmans, on Flickr

Comment

Proficiat

Comment

Dank u.

Comment

Knappe foto.
                        Proficiat met je HoF!​
                        groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Dank u Moniq

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht

Het ligt niet aan uw scherm Luc ,ik zie hier juist hetzelfde ,raar dat niemand dit ziet of een opmerking op heeft ,ik had het nochtans ook vermeld in mijn commentaar . Het is nochtans geen kritiek maar een punt waar de fotograaf mee rekening kan houden . Ik ben altijd eerlijk in mijn reacties met de bedoeling te helpen ,maar daardoor krijg ik ook meer en meer het deksel op mijn neus ,velen van die mensen willen zelfs niet meer reageren op mijn foto's ,zijn ze kwaad of wa ?
                            Niks van aantrekken Patrick, ik denk dan het volgende: "Wat baat bril en licht als de uil niet lezen wilt?"
                            Ik weet al langer dan gisteren wie hier mooie foto's post, maar ja .............................

Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Misschien moeten jullie samen gaan vissen Het is een graptje hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jancarbon Bekijk bericht
                                Misschien moeten jullie samen gaan vissen Het is een graptje hé.
                                Zouden we willen maar ik van Mol naar Brugge gaan vissen? Omgekeerd evenredig denk ik, toch?
                                De Up is als vele malen beter.

Comment

Working...
                                X