Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ninglinspo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Ninglinspo

    _DSC4182-2-bewerkt-bewerkt-bewerkt-bewerkt-2 by Jan Berckmans, on Flickr

  • #2
    zondermeer: knap!
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      knap beeld; passende sluitersnelheid. Misschien centimetertje van de voorgrond af ? Resulteert dan in een panoramischer uitsnede.
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        Idd, ik ga vanonder een stukje wegnemen. Het beeld is een opname van van drie verschillende scherpstelpunten. Soms vraag ik me af of die opening in de boom rechts een meerwaarde heeft. Alvast bedankt voor je input

        Comment


        • #5
          Mooie opname hoor en je afwerking geeft er een mooi sfeertje aan
          Zelf zou ik er niks afhalen, de voorgrond is zeker niet storend dat je wordt tegengehouden, je kijkt makkelijk het beeld in.
          En op je vraag van die opening rechts, zeker zo laten, wat mij betreft zeker een meerwaarde, je krijgt op die manier nog extra diepte in het beeld
          Tevens als je de rechterkant eraf snijdt dan loopt je water bijna naar de kant toe, wat nu niet het geval is

          Het enige puntje van opemrking is dat je water op sommige plaatsen wat uitgebrand is en geen details meer bevat, maar is niet echt storend omdat het minimaal is

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Awel, ik heb wat zitten kroppen maar ga het op uw kenners advies ook zo laten. Dat stukje in de diepte doet het dan wel. Dank u.

            Comment


            • #7
              Mooi hoor!

              Comment


              • #8
                Heel knappe watervalfoto

                PS: je kan je foto's op Flickr een naam geven

                Comment


                • #9
                  Prima, wist ik niet van die naam op Flickr.Dank u

                  Comment


                  • #10
                    Ik vind het een hele mooie foto. Ik persoonlijk zou het groen wat temperen in de afwerking. En het valt op de zowat de hele foto haarscherp is behalve de stam rechts.
                    Nikon D3300 - Nikon D7200

                    Comment


                    • #11
                      Knap beeld , met prima gekozen sluitertijd !
                      Het groen mag lichtjes getemperd worden ...
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                      Comment


                      • #12
                        Bedankt Frakske, tja die sluitertijd....het spel van hier te experimenteren. De snelheid van het water is op geen enkele plek gelijk...en dit maakt dat je op hetzelfde moment een oneindig keuze aan combinaties hebt,
                        de ene gaat die melk leuk vinden en de andere niet...zo wat tussenin je persoonlijke richting vinden. Mocht ik morgen daar terug gaan kreeg je wellicht een zeer andere afbeelding.
                        Met dat groen kan ik je best volgen, ik ga alvast de vergelijking aangaan.

                        Comment


                        • #13
                          Ik vind het een mooi beeld en ook voor mij gepaste sluitertijd ,alleen zou ik wat voorzichtiger zijn met saturatie (groen ,blauw en geel ) en ook de verscherping waardoor het beeld wat ruizig oogt ,vooral in de dichte fijne takken

                          Comment


                          • #14
                            Knappe opname - spijtig van die witte plek op het water
                            Maar het is best mogelijk dat je opname ok is en dat die witte plek ontstaan is in het enthousiasme van de vele opeenvolgende bewerkingen - jij alleen kan dat zeggen
                            In elk geval - less is more - ook op het gebied van bewerkingen
                            mijn website : klik

                            Comment


                            • #15
                              Hooglichten, schaduwen....beetje spelen tussen de twee. Perfect...gelukkig niet anders was het plezier er al af.

                              Comment

                              Working...
                              X