Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ninglinspo
Collapse
X
-
-
knap beeld; passende sluitersnelheid. Misschien centimetertje van de voorgrond af ? Resulteert dan in een panoramischer uitsnede.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Mooie opname hoor en je afwerking geeft er een mooi sfeertje aan
Zelf zou ik er niks afhalen, de voorgrond is zeker niet storend dat je wordt tegengehouden, je kijkt makkelijk het beeld in.
En op je vraag van die opening rechts, zeker zo laten, wat mij betreft zeker een meerwaarde, je krijgt op die manier nog extra diepte in het beeld
Tevens als je de rechterkant eraf snijdt dan loopt je water bijna naar de kant toe, wat nu niet het geval is
Het enige puntje van opemrking is dat je water op sommige plaatsen wat uitgebrand is en geen details meer bevat, maar is niet echt storend omdat het minimaal is
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
-
Ik vind het een hele mooie foto. Ik persoonlijk zou het groen wat temperen in de afwerking. En het valt op de zowat de hele foto haarscherp is behalve de stam rechts.Nikon D3300 - Nikon D7200
Comment
-
-
Bedankt Frakske, tja die sluitertijd....het spel van hier te experimenteren. De snelheid van het water is op geen enkele plek gelijk...en dit maakt dat je op hetzelfde moment een oneindig keuze aan combinaties hebt,
de ene gaat die melk leuk vinden en de andere niet...zo wat tussenin je persoonlijke richting vinden. Mocht ik morgen daar terug gaan kreeg je wellicht een zeer andere afbeelding.
Met dat groen kan ik je best volgen, ik ga alvast de vergelijking aangaan.
Comment
-
Knappe opname - spijtig van die witte plek op het water
Maar het is best mogelijk dat je opname ok is en dat die witte plek ontstaan is in het enthousiasme van de vele opeenvolgende bewerkingen - jij alleen kan dat zeggen
In elk geval - less is more - ook op het gebied van bewerkingenmijn website : klik
Comment
Comment