Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

blauw tentje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • blauw tentje

    het blauwe tentje waar de laatste zon op valt
    gaf mij de doorslag om deze foto te bewerken en hier te tonen

    _1549344 copy by Liliane Buntinx, on Flickr
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

  • #2
    Heel mooi beeld Liliane met veel sfeer door die 2 personen , mooie compo met het huisje op de juiste plaats ,eigenlijk vind ik de foto zo al prachtig dat het blauw tentje niet echt hoeft ,dit is miss tegenstrijdig met de titel ,maar voor mij vraagt het tentje teveel aandacht die eigenlijk zou moeten gaan naar die personen ,allee mijn gevoel he
    *leg eens je vinger over het tentje en bekijk het beeld eens

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
      Heel mooi beeld Liliane met veel sfeer door die 2 personen , mooie compo met het huisje op de juiste plaats ,eigenlijk vind ik de foto zo al prachtig dat het blauw tentje niet echt hoeft ,dit is miss tegenstrijdig met de titel ,maar voor mij vraagt het tentje teveel aandacht die eigenlijk zou moeten gaan naar die personen ,allee mijn gevoel he
      *leg eens je vinger over het tentje en bekijk het beeld eens
      Hier kan ik wel volgen, het is nu wat over en weer gaan tussen de wandelaars en het tentje

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Heel mooi met leidende lijnen naar het gebouwtje. Het blauwe tentje trekt direct je aandacht omdat het blauw je volledige aandacht trekt
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

        Comment


        • #5
          Ik vind ook wel dat het mooier was zonder dat tentje in dit geval
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Eigenlijk zijn het twee mooie foto's in 1. Als je links vierkant maakt heb je een sfeervolle foto met alle aandacht voor het tentje. Als je de rechterkant net voor het gebouw afsnijd heb je een sfeervolle strandwandeling met die twee personen. Tezamen is het inderdaad een beetje langer kijken en zoeken naar een link tussen beide. Mooi in elk geval.
            Amateur fotograaf,
            lid van EOS Wevelgem en Natuurpunt fotografiewerkgroep Zuid-west Vlaanderen.

            Comment

            Working...
            X