Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Heel mooi beeld Liliane met veel sfeer door die 2 personen , mooie compo met het huisje op de juiste plaats ,eigenlijk vind ik de foto zo al prachtig dat het blauw tentje niet echt hoeft ,dit is miss tegenstrijdig met de titel ,maar voor mij vraagt het tentje teveel aandacht die eigenlijk zou moeten gaan naar die personen ,allee mijn gevoel he
*leg eens je vinger over het tentje en bekijk het beeld eens
Heel mooi beeld Liliane met veel sfeer door die 2 personen , mooie compo met het huisje op de juiste plaats ,eigenlijk vind ik de foto zo al prachtig dat het blauw tentje niet echt hoeft ,dit is miss tegenstrijdig met de titel ,maar voor mij vraagt het tentje teveel aandacht die eigenlijk zou moeten gaan naar die personen ,allee mijn gevoel he
*leg eens je vinger over het tentje en bekijk het beeld eens
Hier kan ik wel volgen, het is nu wat over en weer gaan tussen de wandelaars en het tentje
Eigenlijk zijn het twee mooie foto's in 1. Als je links vierkant maakt heb je een sfeervolle foto met alle aandacht voor het tentje. Als je de rechterkant net voor het gebouw afsnijd heb je een sfeervolle strandwandeling met die twee personen. Tezamen is het inderdaad een beetje langer kijken en zoeken naar een link tussen beide. Mooi in elk geval.
Amateur fotograaf,
lid van EOS Wevelgem en Natuurpunt fotografiewerkgroep Zuid-west Vlaanderen.
Comment