Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Guus, de koeien moeten van het land...
Collapse
X
-
-
Een prachtige scène met een heerlijk camerastandpunt en weergaloos tegenlicht. Machtige opname !
Maar, wat mij betreft heb je de toonzetting te 'hard' ontwikkeld (teveel contrast?). Dit moment vraagt imho meer om zachtheid en vredigheid (rust in de middentonen)... misschien de nabewerking anders benaderen ?
In elk geval, je hebt hier een pareltje met mogelijkheden te pakken. Knap !
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
-
past in de reeks. Leuk dat je eenzelfde accentuering en kleuring toepast op die beelden. Qua compositie naar mijn smaak de beste.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Inderdaad mooie wolkenlucht en licht dat reflecteert in het water
De hdr bewerking is er voor mij over, beetje natuurlijker uitstraling kan hier een mooie opname van maken
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtInderdaad mooie wolkenlucht en licht dat reflecteert in het water
De hdr bewerking is er voor mij over, beetje natuurlijker uitstraling kan hier een mooie opname van maken
grts
Siegbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtInderdaad mooie wolkenlucht en licht dat reflecteert in het water
grts
Sieg
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
Altijd leuk om diverse meningen te mogen delen en lezen. Dit is totaal geen hdr gebeuren. Ik had wel 2 foto's nodig, eentje om dat zeer felle tegenlicht in te perken, de tweede zou door onderbelichting de prachtige reflectie in de aandacht brengen. Uiteraard een keuze, een eigen stijl, een eigen creatie.
bedankt voor jullie reacties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door x100jan Bekijk berichtAltijd leuk om diverse meningen te mogen delen en lezen. Dit is totaal geen hdr gebeuren. Ik had wel 2 foto's nodig, eentje om dat zeer felle tegenlicht in te perken, de tweede zou door onderbelichting de prachtige reflectie in de aandacht brengen. Uiteraard een keuze, een eigen stijl, een eigen creatie.
bedankt voor jullie reacties.nikon coolpix s9100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door x100jan Bekijk berichtDe meeste Hdr beelden die ik te zien krijg kunnen mij niet boeien.nikon coolpix s9100
Comment
-
-
Mooi en er zullen direct geen dieren in de weide moeten staan. Ik volg wel de meningen wat betreft de bewerking, HDR of Explore blending?http://www.photo-patricske.be
Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door x100jan Bekijk berichtAltijd leuk om diverse meningen te mogen delen en lezen. Dit is totaal geen hdr gebeuren. Ik had wel 2 foto's nodig, eentje om dat zeer felle tegenlicht in te perken, de tweede zou door onderbelichting de prachtige reflectie in de aandacht brengen. Uiteraard een keuze, een eigen stijl, een eigen creatie.
bedankt voor jullie reacties.
Maar bij het samenvoegen van meerder belichtingen kun je zover gaan als je wilt, op een bepaald moment wordt het onnatuurlijk en sommige mensen zien dat graag, geen probleem
Bij deze van U heb je het natuurlijk proberen samenvoegen, doch zijn je schaduwen daardoor bijna volledig weggevallen en daarmee dat ik schrijf net wat teveel hdr bewerking
grts
SiegLast edited by Sieg; 9 december 2023, 01:24.Voor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
Comment