Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Veel woorden ga ik hier niet aan vuilmaken : indrukwekkend - ik hoor de donderende klap van de onstuimige golven op de scherpe rotsen
Lap ! Nu heb ik toch veel woorden gebruikt !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
inderdaad. Eigenaardig: bij mijn eerste bezoek, zelfs na herhaaldelijk kijken, dacht ik dat het een soort paal was waat het water tegenop botste. Sorry en bedankt.
inderdaad. Eigenaardig: bij mijn eerste bezoek, zelfs na herhaaldelijk kijken, dacht ik dat het een soort paal was waat het water tegenop botste. Sorry en bedankt.
Miss was het beter zonder de meeuw ? Leid die aandacht wat af ? Anders plaats ik nog een up ,ik heb hem er bewust bijgelaten omdat ik zelf vond dat het passend was in het stormgeweld .
Miss was het beter zonder de meeuw ? Leid die aandacht wat af ? Anders plaats ik nog een up ,ik heb hem er bewust bijgelaten omdat ik zelf vond dat het passend was in het stormgeweld .
die meeuw had beter elders gevlogen, bvb voor de donkerblauwe lucht, maar ze is er en brengt toch een bijkomend levendig element aan
Comment