Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
prachtige foto ,ook helemaal mijn ding en als ik dergelijke beelden zie uit het winterse noorden ben ik fan ,vooral een beeld zoals deze ,knap gedaan
miss zou het beeld nog sterker worden als je het bovenste deel van het (mooie) wolkendek afsnij tot juist aan de onderkant van die heldere vlek ,je krijgt veel meer diepte ,scrol maar eens
Heroïsche opname, door en door wildernis, koud en verlaten ! Prachtig
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
prachtige foto ,ook helemaal mijn ding en als ik dergelijke beelden zie uit het winterse noorden ben ik fan ,vooral een beeld zoals deze ,knap gedaan
miss zou het beeld nog sterker worden als je het bovenste deel van het (mooie) wolkendek afsnij tot juist aan de onderkant van die heldere vlek ,je krijgt veel meer diepte ,scrol maar eens
bopatje zit er wat mij betreft boenk op. pas dit toe en het is materiaal voor de HOF of mijn muur
Knappe opname !
Ik zou zelfs durven alleen het bovenste vierkant over te houden, op die manier creëer je ook diepte, je verliest dan 2/3e van die plas maar het landschap op zich wordt interessanter ...
Comment