Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
ik vind de foto toch wel iets hebben ,miss was het beter die voorste "zware" boord er niet bij te hebben , Ik vind één iets spijtig op het nieuwe forum dat de foto zich niet op de originele grote toont ,eerste indruk is een onscherp beeld tot je doorklikt dan wordt hij wel scherp ,ik heb het al bij verschillende topics vermeld maar ik weet zeker dat niet iedereen dat weet
ik vind de foto toch wel iets hebben ,miss was het beter die voorste "zware" boord er niet bij te hebben , Ik vind één iets spijtig op het nieuwe forum dat de foto zich niet op de originele grote toont ,eerste indruk is een onscherp beeld tot je doorklikt dan wordt hij wel scherp ,ik heb het al bij verschillende topics vermeld maar ik weet zeker dat niet iedereen dat weet
Klopt Patrick, ik heb het hier ook al verschillende keren vermeld, de nieuwe forumsoftware is niet echt fotovriendelijk en dat is wel spijtig voor een fotoforum ...
Over de foto bedoelde ik dat het licht wringt, op de koeien heb je gewoon wit hard licht terwijl je in de lucht rode kleuren hebt van een zonsondergang of zonsopkomst, hoog eigenaardig
Daarmee de vraag of de lucht wel bij deze opname hoort, spijtig dat de meesten daar niet op antwoorden als je die vraag stelt, al is dat eigenlijk al een antwoord op zich
Comment