Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nisse (NL)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Nisse (NL)


    Nisse is een klein dorp in Zeeland met ongeveer 600 inwoners in de gemeente Borsele.

  • #2
    Mooie landelijke locatie, qua foto wel een aparte bewerking waarbij de kleuren wringen ...

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Inderdaad een aparte bewerking

      Comment


      • #4
        Yep....een apart plaatje geworden.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Mooi. Ik vind bewerking wel iets hebben

          Comment


          • #6
            ik vind de foto toch wel iets hebben ,miss was het beter die voorste "zware" boord er niet bij te hebben , Ik vind één iets spijtig op het nieuwe forum dat de foto zich niet op de originele grote toont ,eerste indruk is een onscherp beeld tot je doorklikt dan wordt hij wel scherp ,ik heb het al bij verschillende topics vermeld maar ik weet zeker dat niet iedereen dat weet

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              ik vind de foto toch wel iets hebben ,miss was het beter die voorste "zware" boord er niet bij te hebben , Ik vind één iets spijtig op het nieuwe forum dat de foto zich niet op de originele grote toont ,eerste indruk is een onscherp beeld tot je doorklikt dan wordt hij wel scherp ,ik heb het al bij verschillende topics vermeld maar ik weet zeker dat niet iedereen dat weet
              Klopt Patrick, ik heb het hier ook al verschillende keren vermeld, de nieuwe forumsoftware is niet echt fotovriendelijk en dat is wel spijtig voor een fotoforum ...

              Over de foto bedoelde ik dat het licht wringt, op de koeien heb je gewoon wit hard licht terwijl je in de lucht rode kleuren hebt van een zonsondergang of zonsopkomst, hoog eigenaardig
              Daarmee de vraag of de lucht wel bij deze opname hoort, spijtig dat de meesten daar niet op antwoorden als je die vraag stelt, al is dat eigenlijk al een antwoord op zich

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment

              Working...
              X