Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Moderator Note: Weer samengevoegd met de twee eerder samengevoegde topics. Ik versta dat het 'nieuwe' forum wat lastiger is (ik heb er ook problemen mee!) maar probeer aub dezelfde (verbeterde) foto's in dezelfde topic te posten. Dank voor je medewerking.
Ooit komt het goed ,een goede raad tracht het zo natuurlijk mogelijk houden ,forceren met de schuivertjes heeft meestal een averechts effect ,ik denk in dit geval (natuurlijk weet ik niet hoe je raw versie eruit ziet ) maar ik vermoed dat een zachte bewerking zonder geforceerd kleur toe te voegen veel beter zal werken ,beetje de belichting ,en ook een beetje contrast aanpassen als het nodig is , met de nadruk op een beetje . Ik hou van zachte wolken zeker hier in dergelijk beeld ,een wat contrastere lucht past eerder in een dynamisch landschap .ik zeg dit maar terloops
Comment