Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Update/verbetering Landschapje schilderen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Update/verbetering Landschapje schilderen

    _DSC9167-bewerkt by Jan Berckmans, on Flickr

  • #2
    _DSC9167-bewerkt-bewerkt by Jan Berckmans, on Flickr

    Comment


    • #3
      Ben radicaal tegen zo'n geweldige kaders.
      Maar uw compositie bewerking kan ik des te meer appreciëren.
      Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Voor iemand die zegt dat 'm heel weinig doet aan zijn opnames, zijn je opnames toch altijd ferm bewerkt
        Hier vind ik het schilderachtige effect beter passend dan bij dat straatje een tijdje geleden, dus voor mij zeker geslaagde bewerking
        Mooi (maar liever geen zwarte dikke kader want dat is voor een rouwprentje en dat is deze opname helemaal niet)

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Bedankt voor jullie eerlijke kader kijk, ik zal de foto aanpassen.

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door x100jan Bekijk bericht
            Bedankt voor jullie eerlijke kader kijk, ik zal de foto aanpassen.
            Wacht ik dat wel even af...
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Geslaagde verbetering.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Moderator Note: Omdat de latere post een update is van de eerste, heb ik de twee samengevoegd. Het lijkt wel dat de nieuwe forumsoftware de volgorde (op datum!) echter niet respecteert.

                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                Comment


                • #9
                  dank u

                  Comment


                  • #10
                    Soms past een kader, soms niet. Het is maar hoe je het bekijkt. Het schilderachtig effect vind ik het mooist in het origineel.

                    Comment


                    • #11
                      voor mij het origineel ,de up vind ik teveel aangezet , ,ik vind vooral de voorgrond mooi gedaan ,miss iets teveel orton effect maar het stoort niet ,de lucht is mooi maar spijtig van de uitgebrande vlekken die nu lelijke contouren hebben door de bewerking , breng dit in orde en je hebt hier een pracht foto

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                        voor mij het origineel ,de up vind ik teveel aangezet , ,ik vind vooral de voorgrond mooi gedaan ,miss iets teveel orton effect maar het stoort niet ,de lucht is mooi maar spijtig van de uitgebrande vlekken die nu lelijke contouren hebben door de bewerking , breng dit in orde en je hebt hier een pracht foto
                        Ik volg deze redenering !

                        Comment


                        • #13
                          Spijtig dat je dezelfde bewerking niet behouden hebt bij je update zonder kader
                          De bewerking is in de originele post mooier

                          grts
                          Sieg
                          Voor meer foto's ; www.sieg.be

                          Comment


                          • #14
                            Echt een zalige plaat! Knap hoor!

                            Comment


                            • #15
                              Na diverse zeer terechte opmerkingen doe ik een laatste update, en ja...jullie hebben gelijk. sorry aan de moterator om deze weer samen te moeten voegen.
                              _DSC9167-bewerkt-bewerkt by Jan Berckmans, on Flickr

                              Comment

                              Working...
                              X