Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lightpainting, milkyway, soort bloem, Tenerife, Teide

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk bericht
    jawadde, daar word ik even stil van... prrrrachtig beeld, die melkweg en dan de bloem die een schitterende voorgrond vormt
    Dat dit niet via de HOF is gegaan, is een klein schandaal eerlijk gezegd... maar goed, de reacties hier maken al iets goed hoop ik
    Dat de foto niet in den hof staat vind ik persoonlijk niet erg. Waarschijnlijk is de persoon die de foto's selecteert voor den hof niet echt te vinden voor zulke foto's, en dat is zijn goed recht.
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Durft niemand te zeggen dat die foto iets te donker is...en hier een Hof plaats afgedwongen aan worden is...kan toch nooit de bedoeling zijn.
      Maar dat is mijn persoonlijke mening uiteraard, die er toch ook mag zijn.

Comment

prachtige opname Lieven...de plant op de voorgrond is zeker een meerwaarde en heb je heel mooi weten te belichten zonder schade aan
        te richten aan je hoofdpunt in de opname...top...

Groeten
        Freddy
        https://fredor2.wixsite.com/my-site

Comment

...een klein schandaal...jongens toch aub.... het is onze hobby hé....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door x100jan Bekijk bericht
            Durft niemand te zeggen dat die foto iets te donker is...en hier een Hof plaats afgedwongen aan worden is...kan toch nooit de bedoeling zijn.
            Maar dat is mijn persoonlijke mening uiteraard, die er toch ook mag zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door x100jan Bekijk bericht
            ...een klein schandaal...jongens toch aub.... het is onze hobby hé....
            Zoals je zegt, uw persoonlijke mening hé maar totaal onnodig

grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Daar heb ik ook al 2 keer gestaan in het midden vd nacht,en donker kan het daar zijn ,zelf heb ik niet het geluk gehad de melkweg zo te aanschouwen, telkens gestoord door wat bewolking,de reactie te donker klopt niet want je ziet daar geen hand voor je ogen,dus dit toont hier hoe het werkelijk was, zonder dat er eerst foto's zijn genomen op klaarlichte dag om dan nadien de sterrenhemel erbij te voegen, heel knap Lieven!
              Een leuke ervaring hè

Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk

Comment

Al het goede is geschreven...een prachtig opname die zeker in de HOF thuis hoorde....zeker als je ziet
                wat je ervoor gedaan hebt om tot deze ongelooflijk mooie opname te komen...hoed af...

Groeten
                Freddy
                https://fredor2.wixsite.com/my-site

Comment

Working...
                X