Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bakboord +up

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Bakboord +up

Gewoon een simpel plaatje van wat ik zoal tegenkom tijdens mijn avondronde fietsen, ben net thuis.

Up, toren recht gezet..

Rob,
    Last edited by natuurfreak; 14 juli 2023, 05:37. Reden: update

Mooie frisse kleuren
    mijn website : klik

Comment

Blijkbaar een mooie avond daar.
      Een plezier om zien.

PS: behalve dat de vuurtoren zich aan je linkerkant bevond moet je de titel toch even uitleggen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
        PS: behalve dat de vuurtoren zich aan je linkerkant bevond moet je de titel toch even uitleggen
        Hier even een uitleg:

Even een kaartje, ik heb 2 gekleurde puntjes op de kaart gezet, daar waar de vuurtorens staan.

De boten/plezierboten/zeilboten die van het Gooimeer afkomen kunnen dan op de vuurtorens navigeren.. De rode bakboord toren staat hierboven op de foto..

Rob,

Comment

Jammer van de lensvertekening en, waarvoor ik beetje vreesde, de toren staat een beetje schuin.
          Wel kleurrijke en heldere foto.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Was me ook opgevallen dat de toren er qua doorsnede nogal ovaal uitziet
            Heb er niks over gezegd maar als dat het gevolg is van lensvervorming dan is dat idd wel uitgesproken - kan ook wel realiteit zijn maar constructietechnisch lijkt een ovalen toren me moeilijker te maken
            Mogelijk bedriegt het beeld maar zo breedbeeld lijkt het niet in het getoonde formaat
            Peter
            mijn website : klik

Comment

Fris vakantiegevoel foto!
              vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                Fris vakantiegevoel foto!
                Thanks, soms is een gevoel wat je bij een foto krijgt ook belangrijk...

Comment

ook mijn eerste gedacht.. zomers gevoel
                  " Make RAW Not WAR"
                  Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100

Comment

Working...
                  X