Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
PS: behalve dat de vuurtoren zich aan je linkerkant bevond moet je de titel toch even uitleggen
Hier even een uitleg:
Even een kaartje, ik heb 2 gekleurde puntjes op de kaart gezet, daar waar de vuurtorens staan.
De boten/plezierboten/zeilboten die van het Gooimeer afkomen kunnen dan op de vuurtorens navigeren.. De rode bakboord toren staat hierboven op de foto..
Was me ook opgevallen dat de toren er qua doorsnede nogal ovaal uitziet
Heb er niks over gezegd maar als dat het gevolg is van lensvervorming dan is dat idd wel uitgesproken - kan ook wel realiteit zijn maar constructietechnisch lijkt een ovalen toren me moeilijker te maken
Mogelijk bedriegt het beeld maar zo breedbeeld lijkt het niet in het getoonde formaat
Peter
Comment