Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van Gogh in de natuur...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Van Gogh in de natuur...

    .

    ... Of toch een poging...





    bedankt voor het kijken (reageren mag natuurlijk).


    Mvg.


    Spikkesenior.
    nikon coolpix s9100

  • #2
    t'is ferm en vet in een goede compositie maar de vraag is hoe heb je dat geflikt? En de poging is zeker geslaagd want het is aangenaam kijken en uiteindelijk in de opbouw komt het beeld niet druk over.
    Benieuwd om te leren...
    http://500px.com/lishapics

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door lisha Bekijk bericht
      t'is ferm en vet in een goede compositie maar de vraag is hoe heb je dat geflikt? En de poging is zeker geslaagd want het is aangenaam kijken en uiteindelijk in de opbouw komt het beeld niet druk over.
      Benieuwd om te leren...
      bedankt voor uw reactie ... werkwijze ... in ps onder filter ... stileren ... oil paint.... na eerdere bewerkingen in Lightroom
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Geslaagde poging.
        Last edited by Andrevl; 11 juli 2023, 11:23.
        Groeten Andre

        Comment


        • #5
          Leuk beeld, de laatste tijd post je niks "gewoons" meer voor jouw doen
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Mooie plaat, maar houdt het recept zoals een goede kok doet voor je.

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              Leuk beeld, de laatste tijd post je niks "gewoons" meer voor jouw doen
              Bedankt Frans voor je reactie... ben wat beperkt in mijn bewegingsvrijheid zodat ik nog enkel fotos kan maken dichtbij de auto... dit noopt me er dan ook toe om wat meer met bewerkingen te spelen.
              nikon coolpix s9100

              Comment


              • #8
                Zalig beeld. Weer eentje voor aan de muur.

                Comment


                • #9
                  Geslaagde bewerking.

                  Comment


                  • #10
                    mooie en zeer geslaagde "spielerei"

                    Comment


                    • #11
                      mooi gedaan, maar mis toch 1 opvallende blikvanger in het beeld.. nu is het 1 homogeen geheel...

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                        Leuk beeld, de laatste tijd post je niks "gewoons" meer voor jouw doen
                        Dat is me ook opgevallen, maar het is zeker spannend uw horizont te verbreden.
                        Aan uw W/Z moet ik nog even wennen, zie je van anderen bijna nooit en misschien juist daarom dat het even wennen is voor mij.
                        Pas, ik vind ze zeker niet mis hé.


                        Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                        Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

                        Comment


                        • #13
                          Wel... zoiets mag van mij aan de muur... en dan wel heel groot.
                          Prachtig werk. Voor mij is dit geen fotografie meer, maar het is wel een kunstwerkje.
                          Top!
                          Grt, Ingrid.
                          Ingrid Vekemans Photography
                          Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
                          http://www.ingridvekemans.com

                          Comment


                          • #14
                            Schitterend. Nog nooit geprobeerd
                            " Make RAW Not WAR"
                            Nikon D750. Tamron 15-30mm f2.8, Tamron 24-70mm f2.8, Tamron 70-200 f2.8, Tamron 90mm F2.8 macro, Nikon 85mm f1.8, Nikon 50mm f1.8 Nikon D7100

                            Comment


                            • #15
                              Vind het toch wel een hele knappe bewerking, heel mooi en origineel

                              grts
                              Sieg
                              Voor meer foto's ; www.sieg.be

                              Comment

                              Working...
                              X