Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
t'is ferm en vet in een goede compositie maar de vraag is hoe heb je dat geflikt? En de poging is zeker geslaagd want het is aangenaam kijken en uiteindelijk in de opbouw komt het beeld niet druk over.
Benieuwd om te leren...
t'is ferm en vet in een goede compositie maar de vraag is hoe heb je dat geflikt? En de poging is zeker geslaagd want het is aangenaam kijken en uiteindelijk in de opbouw komt het beeld niet druk over.
Benieuwd om te leren...
bedankt voor uw reactie ... werkwijze ... in ps onder filter ... stileren ... oil paint.... na eerdere bewerkingen in Lightroom
Leuk beeld, de laatste tijd post je niks "gewoons" meer voor jouw doen
Bedankt Frans voor je reactie... ben wat beperkt in mijn bewegingsvrijheid zodat ik nog enkel fotos kan maken dichtbij de auto... dit noopt me er dan ook toe om wat meer met bewerkingen te spelen.
Leuk beeld, de laatste tijd post je niks "gewoons" meer voor jouw doen
Dat is me ook opgevallen, maar het is zeker spannend uw horizont te verbreden.
Aan uw W/Z moet ik nog even wennen, zie je van anderen bijna nooit en misschien juist daarom dat het even wennen is voor mij.
Pas, ik vind ze zeker niet mis hé.
Wel... zoiets mag van mij aan de muur... en dan wel heel groot.
Prachtig werk. Voor mij is dit geen fotografie meer, maar het is wel een kunstwerkje.
Top!
Grt, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Comment