Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beste wensen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Beste wensen


  • #2
    Re: Beste wensen

    ook voor de jou de beste wensen patrick! ik neem aan dat dit beel dooit al eens zonder wensen is gepasseerd (had hem nog niet eerder gezien).
    in ieder geval is het wel een TOPPLAATJE, al is dat waarschijnlijk niet het hoofdonderwerp van deze plaat
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

    Comment


    • #3
      Re: Beste wensen

      En vanuit Nederland de Beste Wensen terug.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Beste wensen

        Ooit gezien in Blankenberge De wensen neem ik graag in ontvangst alhoewel dat 'gezond' een andere invulling heeft gekregen. Mag ik jou en Denise een allerbeste 2023 toewensen en toon geregeld maar je foto's waar ik steeds naar uitkijk of ik geen commentaar kan geven.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Beste wensen

          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          Ooit gezien in Blankenberge De wensen neem ik graag in ontvangst alhoewel dat 'gezond' een andere invulling heeft gekregen. Mag ik jou en Denise een allerbeste 2023 toewensen en toon geregeld maar je foto's waar ik steeds naar uitkijk of ik geen commentaar kan geven.
          hihi klopt niet hoor Raymond ,is eentje van dit jaar in juni maar dank voor de wensen

          Comment


          • #6
            Re: Beste wensen

            Eveneens de beste wensen voor jullie!
            BD0681BE -
            Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

            Comment


            • #7
              Re: Beste wensen

              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              hihi klopt niet hoor Raymond ,is eentje van dit jaar in juni
              ALLEE zeg en ik dacht er daar toch (ongeveer) eentje gezien te hebben. Maakt voor de rest niets uit hoor.
              Last edited by G.R.; 26 december 2022, 18:39.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Beste wensen

                Beste wederwensen voor een gelukkig en gezond 2023 en veel plezier met de fotografie!

                Comment


                • #9
                  Re: Beste wensen

                  Elke foto van jou vervult de wensen van veel mensen en wakkert het verlangen nar beter aan bij andere fotografen. En laat al die wensen maar in vervulling gaan.
                  Groetjes en wensen terug,
                  Xavier
                  Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
                  Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
                  Laat de commentaren maar komen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Beste wensen

                    Oorspronkelijk geplaatst door xaviermortsel Bekijk bericht
                    Elke foto van jou vervult de wensen van veel mensen en wakkert het verlangen nar beter aan bij andere fotografen. En laat al die wensen maar in vervulling gaan.
                    Groetjes en wensen terug,
                    Xavier
                    dat is een mooi compliment Xavier ,daar doen we het ook voor zodat iedereen kan leren van elkaar ,dank je wel ,en het genieten is wederzijds
                    Tot volgend jaar

                    Comment


                    • #11
                      Re: Beste wensen

                      Bedankt voor de mooie wensen, en voor jou en je dierbaren ook een schitterend en gezond 2023.
                      En een schitterende wenskaart.
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment

                      Working...
                      X